شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
نماينده خوزستان در شوراي مركزي خانه كشاورز در واكنش به ممنوعيت كشت تابستانه از سوي سازمان آب و برق گفت: اين تصميم به نوعي بی مهری به كشاورزان است. جواد كاظم نسب الباجي با اشاره به اقدام اخیر سازمان آب و برق در برخی مناطق خوزستان در خصوص ممنوعیت کشت تابستانه با مجوز ستاد خشکسالی گفت: خانه کشاورز بعنوان نماینده جامعه کشاورزان به هیچ وجه از تصمیمات احتمالی ستاد خشکسالی مطلع نبوده و هر گونه ممنوعیت کشت از نظر این خانه قابل قبول نیست مگر آنکه عدم نفع ممنوعیت کشت به کشاورزان پرداخت شود.
وی گفت: در سنوات گذشته، کشاورزان از لحاظ مالی با تنش های سنگینی از جمله باران های سیل آسا و افت شدید قیمت محصولات کشاورزی مواجه بوده اند و این تصمیم سازمان آب و برق به جز ضرر و زیان چیزی عاید کشاورز نمی کند.
وی با اشاره به اینکه خانه کشاورز بعنوان نماینده جامعه کشاورزان از نزدیک با مسائل و مشکلات کشاورزان آشناست تاکید کرد: تجربه نشان داده تصمیم گیری های یکطرفه نتایج مثبتی را در پی ندارد و انتظار می رود سازمان آب و برق از این پس در تصمیم گیری های خود بویژه در خصوص تامین یا عدم تامین آب کشاورزان از نظرات خانه کشاورز استفاده کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار