شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۰

رئیس اداره ارشاد بهبهان از برگزاری مسابقه تصویرسازی آیات قران کریم در این منطقه خبر داد.

عبدالله حسینی منفرد امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با تلاشی مضاعف حمایت از جوانان به ‌ویژه هنرمندان را در اولویت برنامه‌های اجرایی خود قرار داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه تصویرسازی آیات قرانی در زمینه هنرهای تجسمی در این منطقه خاطرنشان کرد: این فراخوان به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان منتشر شده است.

وی ادامه داد: مسابقه تصویرسازی آیات قران کریم در زمینه هنرهای تجسمی شامل نقاشی با مدادرنگ، آب‌رنگ، و رنگ روغن برگزار می‌شود.

حسینی منفرد با اشاره به اینکه باید زمینه‌های بروز استعداد و خلاقیت جوانان را هموار کرد، گفت: مسئولان باید در راستای برگزاری برنامه‌های مطلوب فرهنگی و هنری به صورت استانی پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تعامل دیگر بخش‌های اجرایی منطقه برنامه‌های فرهنگی و تدارک دیده شده امسال در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و هنر در سطح شهرستان براساس زمان‌بندی انجام شده اجرایی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان افزود: بر اساس فراخوان مذکور علاقمندان می‌توانند آثار خود را با موضوع آیات قران کریم تا 20 خردادماه به دبیرخانه این مسابقه واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، انجمن هنرهای تجسمی ارسال کنند.

وی اظهار کرد: در پایان ضمن برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده در محل نگارخانه میرزا شوقی، از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار