شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
سید زین العابدین موسوی گفت: رانت خوار‌ها و زمین خوار‌ها در کمین املاک مردم هستند و شهروندان منطقه آزاد اروند برای فروش زمین‌های خود عجله نکنند.

مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند گفت: رانت خوار‌ها و زمین خوار‌ها در کمین املاک مردم هستند و شهروندان منطقه آزاد اروند برای فروش زمین‌های خود عجله نکنند.

سید زین‌العابدین موسوی  ضمن اعلام اخباری در حوزه املاک شهروندان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مسائل اقتصادی که در دنیا در حال رخ دادن است، ما را وادار به ایجاد مناطق تجاری و صنعتی می‌کند و در نتیجه بهره‌وری بهتر از این مناطق، که باید نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشیم.

 وی ادامه داد: در جهت ایجاد نقطه عطفی در اقتصاد کشور، در واقع منطقه آزاد اروند یک نقطه بکر برای ایجاد یک منطقه تجاری و صنعتی در کشور به شمار می‌رود.

 مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند تصریح کرد: با گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی، و پیوستن شهرهای آبادان و خرمشهر به این ناحیه ویژه در چند سال اخیر خدمات ارزنده‌ای به این دو شهر ارائه شده است.

 وی افزود: لذا سازمان منطقه آزاد اروند، با نگرش‌ها و گرایش‌های خاص، بیان‌گر امکان پیشرفت سریع این منطقه است که در حال حاضر با مدیران بومی نیز اداره می‌شود، این منطقه در نظر دارد که شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر را از بن بست فعلی خارج کرده و شاهد پیشرفت سریع آنها باشیم.

 وی افزود: باید در نظر داشت که این منطقه با سایر مناطق آزاد کشور، خاورمیانه و حتی آسیا تفاوت‌های بسیاری دارد، چرا که این خطه دارای خطوط هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای است که کمتر منطقه‌ای از حیث چنین امکاناتی بهره می‌برد.

 مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند تاکید کرد: منطقه آزاد اروند با دارا بودن بیش از 35 هزار متر مربع وسعت و دارا بودن بالغ نیم میلیون نفر جمعیت، عنوان وسیع‌ترین منطقه آزاد آسیا را به خود اختصاص داده است و این تفاوت عمده این منطقه با سایر مناطق آزاد را نشان می‌دهد.

 موسوی اظهار کرد: این مردم مزد صبوری خود را می‌خواهند و وقت آن رسیده است که استمرار آبادانی این منطقه شکل گیرد و باید رو به پیشرفت گام برداشت.

 وی به تشریح سیاست‌های دولت تدبیر و امید در منطقه پرداخت و عنوان کرد: دولت سیاست‌های کلانی را در منطقه دنبال می‌کند و در همین راستا به استفاده از مدیران بومی در منطقه روی آورده است.

 مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند ابراز کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که دولت هم به دنبال بهبود اوضاع معیشتی و شغلی مردم است و این موضوع تمام دغدغه سازمان منطقه آزاد اروند نیز به شمار می‌رود.

 موسوی تاکید کرد: مردم تحت فشار رانت خوار‌ها و زمین خواران املاک خود را به معرض فروش نگذارند زیرا در آینده ارزش این املاک برای آنان بسیار زیاد خواهد بود و با این کار هم زمین‌های خود را به زیر قیمت به فروش خواهند رساند و هم امکان سوء استفاده را به رانت خواران خواهند داد.

 وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده و کارهایی که به انجام رسیده، سرمایه‌گذاران زیادی به منطقه هجوم آورده و اخبار خوشی را در آینده از منطقه آزاد اروند خواهیم شنید.

 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment هیاهو برای هیچ
به نظر نمی رسد برنامه شکوفائی منطقه آزاد اروند بتواند به طور مناسب اجرائی گردد
واروند بتواند30درصد شکوفایی آبادان وخرمشهر قبل از دفاع مقدس را عملی کند این مصاحبه ها بیشتر حالت[...] دارد تا راه کار برای نجات آبادان وخرمشهر اربن بست توسعه ای که در قبل داشت منطققه آزاد اروند برای شکوفا شدن پارامترهای زیادی را باید دارا شود تا بتواند قدم اصولی در راه بازگشت به موقعیت قبل از انقالاب را به دست بیاورد .وشاید اولین قدم آن دوری از سیاست زدگی باشد انتخاب افراد با دارا بودن تخصص لازم که ذارای تحصیلات آکادمیک در زمینه اقتصاد ، مدیریت بازرگانی ،برنامه ریزی توسعه واقتصاد و..... لازمه اولیه اقدام اصولی برای شکوفائی منطقه اروند می تواند باشد که هیئت امنای فعلی اروند فاقد چنین مشخصه هائی است و......
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار