شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
عزیزاله شهبازی مسیر پیشرفت آبادان را صلح و دوستی در چارچوب اهداف دولت تدبیر و امید خواند و اظهار کرد: مسوولان آبادان با مردم عهد بسته اند که با روحیه ای خستگی ناپذیر برای عمران، توسعه، آرامش و امنیت به رفع مشکلات بپردازند. با توجه و عنایت خاص استاندار خوزستان احداث جزیره شادمانی در حاشیه بهمنشیر در دستور کار قرار گرفته و در مرحله نخست این طرح احداث پیست اسب سواری و دومیدانی در حال طراحی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این شهرستان گفت: انتقال فناوری و ایجاد اشتغال از اهداف توسعه منطقه آزاد اروند می باشند.

فرماندار ویژه آبادان: انتقال فناوری از اهداف توسعه منطقه آزاد اروند است

عزیز ا.. شهبازی روز یکشنبه در آیین تجلیل و نکوداشت نمایندگان ادوار مختلف مردم شهرستان آبادان در تالار مهر این شهر افزود: منطقه آزاد اروند با نظر خاص رییس جمهوری از 17 هزار هکتار به 34 هزار هکتار توسعه یافت.

وی افزود: برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی برای توسعه شهرستان آبادان در نظر گرفته شده که از ابتدای سال 1393 برای تحقق این برنامه ها گام هایی برداشته شد.

نماینده عالی دولت در آبادان مسیر پیشرفت این شهرستان را صلح و دوستی در چارچوب اهداف دولت تدبیر وامید خواند و اظهار کرد: مسوولان آبادان با مردم این شهرستان عهد بسته اند که با روحیه ای خستگی ناپذیر برای عمران، توسعه، آرامش و امنیت به رفع مشکلات شهرستان بپردازند.

وی افزود: با توجه و عنایت خاص استاندار خوزستان احداث جزیره شادمانی در حاشیه بهمنشیر در دستور کار قرار گرفته است و در مرحله نخست این طرح احداث پیست اسب سواری و دومیدانی در حال طراحی است.

شهبازی برداشتن دژ مرزی در حاشیه اروندرود ظرف مدت 10 روز آینده را یکی از اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان آبادان عنوان کرد و گفت: با این اقدام علاوه بر ساحل سازی در حاشیه اروندرود امکان جذب گردشگر و استفاده از جاذبه های طبیعی این منطقه فراهم می شود.

وی به وجود 74 واحد صنعتی راکد در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: این واحد ها می توانند 24 هزار فرصت شغلی در آبادان ایجاد کنند.

وی گفت: آبادان با سه شهر و 274 هزار نفر جمعیت ظرفیت های زیادی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار