شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
خیز  جوان هفتکلی برای ثبت در گینس
سید علی موسوی که ماساژور تیم استقلال خوزستان است در مدت زمان هشت ساعت بدون وقفه و استراحت هشتاد نفر را با پانزده حرکت و روش مختلف در خانه کشتی هفتکل ماساژ داد تا رکورد ماساژ و کشش ورزشی ایران را بنام خود ثبت کند. وی شناساندن اهمیت ماساژ در رشته های مختلف ورزشی را هدف اصلی خود اعلام و این رکورد را به همه هفتکلی ها و دیگر خوزستانی ها تقدیم کرد.
موسوی  از عزم جدی خود برای ثبت رکورد ماساژ جهان خبر داد و اضافه کرد: ماساژ رشته ی مورد علاقه ی من است و به همین دلیل در چند سال گذشته به صورت حرفه ای پی گیر یادگیری این هنر در کشورهای شرق آسیا من جمله تایلند و چین بودم. وی ادامه داد : هم اکنون با افتخار اعلام می کنم رکوردی که در هفتکل ثبت شد تاکنون کسی در جهان به مرز آن هم نرسیده ولی با این وجود قصد دارم این رکورد را به شانزده ساعت و یکصد نفر برسانم. گفتنی است علی موسوی سابقه کار در تیم های فوتبال نفت، گهر دورد و استقلال خوزستان را دارد و آرزویش حضور در اردوی تیم ملی فوتبال است.

اتفاقی عجیب در یک شهر خوزستان!
یکی از ذره بین بدستان نوشت : صبح دوشنبه فرماندار ... اقدامی انجام داد که واقعا در شان شهروندان و مسئولین نیست. دوشنبه صبح وقتی به شهرداری .. مراجعه کردم، با صحنه ای عجیب مواجه شدم و دیدم که جلوی ورودی شهرداری ... زباله ریخته شده است. از سر کنجکاوی به ورودی دوم مراجعه کردم و در کمال ناباوری دیدم که آنجا هم زباله و کارتن ریخته شده. ماجرا را از دو نفر کارمند شهرداری پرسیدم که هر دو اینگونه جواب دادند: شهرداری هر روز زباله های فرمانداری را جمع کرده و دور می ریزد. اما ظاهرا بعلت کمبود نیرو برای دو روز نتوانسته این کار را بکند. آقای فرماندار هم برای نشان دادن اقتدار خود، به نیروهای خدماتی خود دستور می دهد که زباله ها را جمع کرده و جلوی ورودی های شهرداری بریزند! این در حالی ست که شهرداری یک اداره است و روزانه افراد زیادی به آنجا مراجعه می کنند؛ آیا این اقدام حداقل، بی حرمتی به مراجعین شهرداری نیست؟! و آیا فقط زباله های ساختمان فرمانداری باعث رنجش آقای فرماندار شده و رها ماندن دیگر زباله های متعفن نقاط مختلف شهر چندان به آقای فرماندار برنمی خورد؟! 
واقعا اگر یک شهروند معمولی که در ازای خدمات، مالیات می دهد، اینگونه شهرداری را مجازات می کرد، می توانست از خود دفاع کند؟

انتقاد الباجی  از شهردار اهواز
رييس شوراي شهرستان اهواز از عدم اختصاص 2 درصد از بودجه شوراي شهر به شوراي شهرستان انتقاد كرد. جواد كاظم نسب الباجي در گفتگو با شوشان با انتقاد از عدم همكاري شوراي شهر و شهردار اهواز با شوراي شهرستان اهواز گفت : شوراي شهر اهواز بايد طبق طرح اخير، 2 درصد از بودجه خود را به شوراهاي فرادست اختصاص دهد كه متاسفانه تاكنون اين تخصيص اعتبار صورت نگرفته است. وي از شوراي شهر و شهردار اهواز خواست تا نسبت به تامين بودجه شوراي شهرستان اهواز اقدام نمايند.

انتقاد یک شهروند از عدم پارکینگ 
یک فعال اجتماعی خوزستان در مصاحبه با ذره بین گفت : وضعیت نابسامان مرکز شهر اهواز در شان مردم خوزستان نیست. وی در این زمینه خطاب به شهردار اهواز گفت : با بلوک گذاری و نصب میله نمی توان شهررا اداره کرد، اهواز نیاز به یک مدیریت قدرتمند، علمی و سازمان یافته در زمینه ی عمران شهری، ترافیک و "نظام مهندسی روش ها" دارد.
بهمنی با بیان اینکه نحوه ی تقسیم بندی خیابان ها و کوچه ها برای ورود به خیابان های اصلی در مرکز شهر نیاز به تجدیدنظر از سوی راهنمایی و رانندگی دارد افزود: مردم انتظار دارند پس از چند سال، مرکز شهر اهواز ساماندهی شود و با جریمه و سختگیری و یا راه بندان نمی توان شهر را اداره و ساماندهی کرد. وی در این خصوص از بازاریان اهواز خواست تا برای استفاده از فضای خیابان حقوق شهروندان را رعایت کنند و از اشغال جای پارک با میله،کارتن و دیگر وسایل خودداری کنند. بهمنی گفت فضای خیابان متعلق به عموم است و همه ی شهروندان برای استفاده از آن هزینه می کنند و ارتباطی به پرداخت مالیات از طرف بازاریان ندارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محسن اسدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
comment
1
1
comment انتخاب آقای [...]به سمت [...]اهواز از طرف دولت تدبیر وامید بنده روکلی ناامید کرد چون ایشون در [...]پرونده مفتوح چک بلا محل به مبلغ بسیار زیاد دارن که اگر لازم باشه کپی چکها رو هم ارائه میکنم.کسی که حق الناس به گردنشه و ۶ ساله پول مردم رو بهشون نمیده برای پست دولتی مناسبه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار