شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
ملاقات مردم و مسئولین نه تنها تضمین کننده پاسخگویی هر چه بهتر مدیران به مردم است بلکه حس اطمینان مردم را به دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت می کند.
شوشان- سارا ممبینی: اهواز . مرکز سامد یا به تعبیر دیگری سامانه ی ارتباطی مردم و دولت، سوم تیرماه سال جاری است و سامد شلوغ تر از همیشه است . در این روز قرار است دیدار مردمی در حضور شهردار اهواز برگزار شود . رئیس مرکز سامد مثل همیشه سرش شلوغ است و به مراجعین پاسخ می دهد . کیامرث حاجی زاد، مدیر سامد، به قامت استوار و در عمل مقتدر و خوش رو و مردم دار ، در دایره ی سوالات مراجعین محصور است! . وی می گوید: ملاقات مردم و مسئولین نه تنها تضمین کننده پاسخگویی هر چه بهتر مدیران به مردم است بلکه حس اطمینان مردم را به دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت می کند. سعی می کنیم مزاحم کارش نشویم و به مردمی بنگریم که به امید پیگیری مطالبات و مشکلاتشان به این مرکز پا نهاده اند تا با شهردار اهواز سید خلف موسوی دیدار کنند ..." 

در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، تاکید استاندار مردمی خوزستان جناب آقای دکتر مقتدایی و پیگیری های مستمر مدیر مرکز سامد استانداری آقای مهندس حاجی زاده، برنامه ملاقات عمومی در محل "ســــــــامد" در سوم تیر ماه سال جاری برگزار شد. 

مدیر مرکز سامد در این رابطه گفت: ملاقات مردم و مسئولین نه تنها تضمین کننده پاسخگویی هر چه بهتر مدیران دستگاه ها به مردم است بلکه حس اطمینان مردم را به دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت می کند.

طی این روز 110 ارباب رجوع به مرکز سامد مراجعه نموده و پرسنل این مرکز مشکلاتشان را پیگیری کردند. حاجی زاده در این خصوص بیان داشتند : مرکز سامد از طریق سامانه الکترونیکی سامد (111) مشکلات مردمی را پیگیری می کند و برای ملاقات های عمومی مدیران دستگاه ها، درخواستهای ثبت شده در سامانه را که مشکلشان از روال معمول به نتیجه نرسیده است برای حضور در ملاقات با مدیران دعوت بعمل می نماید.

حضور سرزده مهندس اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار شهرستان اهواز نیز در این مراسم جالب توجه بود. در این برنامه  شهروندان مشکلات خود را با فرماندار اهواز در میان گذاشتند. ارزانی نیز ضمن شنیدن مشکلات مردم، وعده داد اقدامات لازم را برای رفع مشکلات آنان انجام دهد. 

 آقای موسوی شهردار کلانشهر اهواز به دعوت مدیریت سامد استانداری به این مرکز آمده و پاسخگوی 30نفر از شهروندان بودند. مردم در خصوص خدمات شهری ، آب های سطحی ، ساخت و ساز و..... مشکلاتی را مطرح که آقای موسوی مشکلات شهری را پیگیری و دستور حل آن را دادند. همچنین 23 نفر از مراجعین با آقای ذراتی مشاور استاندار در امور ایثارگران دیدار داشتند و 45 نفر هم با آقای نمکی کارشناس دفتر امور اجتماعی استانداری ملاقات نمودند.








نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار