اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
وقتی پس از چهارشنبه سیاه اهواز مرحوم آیت اله مجتهدی به خانه شما آمد و بامشورت هم به زنده یاد حمید کاشانی فرمودید نباید تظاهرات تعطیل شود و دوباره مردم را به خیابان کشاندید، با نیروهای مسلمان شرکت نفت ارتباط برقرار گردید میان آنها پول تقسیم کردید تا به محل کار نروند تا شیر نفت همچنان بسته بماند و این امرمنجر به شکستن کمر رژیم طاغوت در خوزستان شد ...
شوشان:  وقتی پس از چهارشنبه سیاه اهواز مرحوم آیت اله مجتهدی به خانه شما آمد و بامشورت هم به زنده یاد حمید کاشانی فرمودید نباید تظاهرات تعطیل شود و دوباره مردم را به خیابان کشاندید، با نیروهای مسلمان شرکت نفت ارتباط برقرار گردید میان آنها پول تقسیم کردید تا به محل کار نروند تا شیر نفت همچنان بسته بماند و این امرمنجر به شکستن کمر رژیم طاغوت در خوزستان شد .

آغاز جنگ و تلاش های مستمر شما را در رسیدگی به وضع جنگزدگان و چه در سرو سامان دادن به نیروهای رزمنده در آن و روزهای سخت و طاقت فرسای مقاومت و پیروزی کمتر کسی از یاد خواهد برد و هنگامی که در خرداد ماه سال 67 لباس رزم بر تن و عمامه رسول اله بر سر در ارتباط مستقیم با بخش خبری شامگاهی به عنوان جانشین فرماندهی کل قوا در جنوب جوانان و ائمه جماعت را به جبهه های نبرد فراخواندید.

 اولین کسی که به این فراخوان لبیک گفت مقام معظم رهبری بود. در دعواهای ضعیف سیاسی، بیت حضرتعالی مامن و ماوای جوانان حزب الهی بود که خسته از بازی دوجناح به آن پناه می آوردند و شما با روی گشاده آنها را می پذیرفتید و می پذیرید و سنگ صبورشان می شوید. ما از وجود مجتهد زمان شناسی چون شما در شهر و دیارمان به خود می بالیم اگر چه معدودی از اطرافیانتان بخواهند حضرتعالی را با انتصاب به یک جریان سیاسی محدود کنند.

غافل از این که شما همواره تلاش نموده اید از عدالت خارج نشوید که کمترین گواه آن چه در درس های سحر ماه مبارک رمضان پس از خرداد 76 و چه در پاسخ قاطع به شبهات آنها که گفتند امام با جمهوریت مخالف بود نمایان است. حضور به هنگام و با درایت حضرتعالی در تحولات سیاسی امنیتی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی استان در این برهه که عده ای نا اهل به دنبال آنند تا فضای پر نشاط همراه با آرامش و اعتماد اجتماعی را غبار آلود جلوه دهند وحمایت همه جانبه از دولت یازدهم و استاندار منتخب آن نشان از هما ن مشی مدبرانه و عاقبت اندیشی در جهت کسب مصالح بیشتر برای استان است.

 نصایح یک ماهه گذشته شما در جلسات عمومی که در رسانه ها منعکس گردیده مبین این موضوع است آنچا درخصوص انتصاب و انتخاب مدیران و نمایندگان تذکر دادید و هشداری که بابت نرخ بیکاری بالای استان و انتقال 90 درصد در آمد شرکت فولاد خوزستان به تهران فرمودید همه ی ما را امیدوار کرد. اجازه بدهید دردمندانه با لفظی که قریب به 30سال است شما می شناسم خطابتان کنم.: حضرت آقا می دانیم که شرکت ملی حفاری ایران تنها و تنها شرکتی است که به فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شد و شما از ابتدای تأسیس بارها و بارها به خاطر اعتمادی که به تلاش و همت این صنعت گران مجاهد بی ادعا داشته اید.

 همراه و همگام آنان در کنار دکل های حفاری، در مهار چاههای دچار حریق شده نفت و گاز و تمامی مراسم سالگرد شرکت حضور پر ثمر داشته اید و با ارشاد و پشتیبانی در بالندگی آن نقش به سزایی ایفا نموده اید. آگاه باشید که وضع در شرکت ملی حفاری ایران هم حال و روزی بهتر از فولاد خوزستان ندارد نه از بابت تأخیر در عملیات حفاری و سایر مسایل فنی و ناتوانی های مدیریتی بلکه بدانید می خواهند شرکت را به 3 یا 6 شرکت کوچک تقسیم کنند.

 هلدینگ بسازند و به بخش خصوصی واگذار کنند و دراین تصمیم نقش و سهم نیروی انسانی ماهر و متخصص مبهم و ناشناخته است. ترسم از آن است بلایی که در واگذاری شرکت های لوله سازی اهواز، لوله سازی خوزستان، گروه ملی و ... بر سر مردم و اقتصاد و امنیت اجتماعی استان آمد دوباره نمایان شود و بازهمه بخصوص بزرگانی چون حضرتعالی آبرو گرو بگذارند و خون دل بخورند که تکرار بیانش ملال آور است.

آیا می دانید از مجموعه 7 میدان نفتی اطراف شهرستان اهواز در 50سال گذشته تنها از یکی از میادین آن بیش از 11 میلیارد و چندصد میلیون بشکه نفت استخراج شده است. به هر قیمتی که فروش نفت این میدان را حساب کنید و ما بقی نفت و گاز تولیدی از 6 میدان دیگر را نادیده بگیرید تصور کنید اگر تنها چند درصد از این فروش در حداقل 25ساله پس از جنگ به این شهر اختصاص می یافت، آیا چهره این شهر دگرگون نمی شد. 

حضرت آیت اله موسوی جزایری آحاد مردم به خصوص قشر آسیب پذیری که جوانان تحصیل کرده ی جویای کارشان را می نگرند سر به زیر می افکنند و دم فرو می برند خدا را شاکرند که این حق طلبی در مقابل ناملایمات همچون سالیان گذشته از حنجره فقیهی وارسته چون حضرتعالی به گوش می رسد و امیدوارند با پیگیری همه مسئولین مشکلاتشان مرتفع گردد. و نصایح عدالت محور شما همواره در گوششان نجوا کند .

امیر عباس شیخی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
comment
0
0
comment امیر عباس شیخی ؟ یا بهزاد شیخی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار