اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان برای چهارمین سال متوالی در ارزشیابی صورت گرفته توسط مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران موفق به کسب مقام برتر در بین روابط عمومی تعاون روستایی استان های سراسر کشور شد

مسئول روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان با اعلام این خبر گفت: این ارزشیابی بر اساس شاخص های استاندارد و در زمینه های گوناگون روابط عمومی وارتباطات صورت گرفته است .

روابط عمومی الکترونیک،ارتباطات رسانه ای قوی ، پژوهش و افکار سنجی ، اطلاع رسانی به موقع ، تبلیغات و انتشارات ، نشریه داخلی ، از جمله فعالیت های کلی روابط عمومی بوده و نیز اجرای بدون نقص این عناوین از رموز موفقیت در این واحد می باشد.

عابدین موسوی با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی در انعکاس فعالیت ها در ادارات خاطر نشان کرد: ارتباط سازنده و قوی روابط عمومی ها با مطبوعات نقش بسزایی در جهت افزایش آگاهی مردم از خدمات نظام و دولت در زمینه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی واقتصادی دارد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد نقش روابط عمومی ها گفت: "روابط عمومی های بخش های مختلف دولت باید فعال شوند و با استفاده از رسانه ملی و روزنامه ها اقدامات مختلف را با زبانی تاثیرگذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند" و همین کلام رهبری همواره سرلوحه فعالیت روابط عمومی بوده است.

گفتنی است روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خوزستان طی 4 سال پیاپی به عنوان روابط عمومی برتر و نمونه کشور معرفی شده است همچنین در دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان در سال 92 رتبه برتر و در اولین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر خوزستان رتبه دوم کسب نموده است .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد از کشاورزان روستایی اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
comment
0
0
comment اولا به مسئول روابط عمومی سازمان تعاونی روستایی خوزستان تبریک می گوییم.
ثانیاً از اینکه جناب اقای موسوی مرد فعال و پر تلاش و شایسته این مقام و تقدیر شکی نیست. اما نباید فراموش کنیم که وظیفه اصلی سازمان تعاونی روستایی همانطور که اط اسمش پیداست رسیدگی به امور کشاورزی و روستاییان است. که متاسفانه نه فقط ذر استان که در کشور موفق عمل نکرده و خیری برای کشاورزان نداشته و به نظر می رسد هم امیدی به خیر رسانی آن نیست. که این گفته را هم تحقیق و تفحصص نمایندگان مجلس و هم تحقیقات میدانی پژوهشگران و دانشگاهیان و هم روستاییان کشاورزان اعلام می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار