شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۰
عضو شورای شهر بندرامام:
عضو شورای اسلامی شهر بندرامام گفت: شهر بندر امام هیچ بیمارستانی برای درمان مردم ندارد.

بیژن یوسفی امروز اظهار کرد: شهر بندر امام خمینی بزرگ‌ترین و دومین بندر تجاری ایران محسوب می‌شود که بزرگ‌ترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: سازمان معادن، پایانه‌ها، اداره کل گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و چندین سازمان دیگر از جمله اداراتی هستند که در بندر امام خمینی مشغول فعالیت هستند.

این عضو شورای شهر بندرامام با اشاره به اینکه این منطقه بیمارستان ندارد، اضافه کرد: نزدیک به 100 هزار نفر جمعیت ثابت و 30 الی 40 هزار نفر نیز جمعیت شناور در این بندر زندگی می‌کنند ولی با این وجود از بیمارستان محروم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشکلی برای یکی از مردم شهر به وجود آمد، چه کار باید کرد؟ به همین دلیل می‌طلبد که مسئولان چاره‌ای بیندیشند.

یوسفی با بیان اینکه در شهر بندرامام حتی یک اورژانس درجه یک وجود ندارد که اگر سانحه یا تصادفی به وجود آمد، بتواند به مردم کمک کند، افزود: مردم بندرامام باید برای درمان به شهرهای همجوار بروند که این موضوع باعث از دست رفتن وقت و پول آن‌ها می‌شود.

این عضو شورای شهر بندرامام در پایان گفت: امیدوارم مسئولان ارشد استان هرچه زود‌تر نسبت به خواسته مهم و اساسی مردم رسیدگی کنند تا با احداث یک بیمارستان شاهد کاهش فوتی‌ها و درمان هرچه بهتر مردم باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار