اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان تأکید کرد: امروز استکبار با هدف سرکوب و حمله به اسلام در صحنه عراق با استفاده از گروهک تروریستی داعش و در فلسطین با حمله بی‌رحمانه به غزه در صحنه حضور دارد.

سردار انصاری در این مراسمی که دوشنبه‌شب 23 تیر در ساختمان شماره دو بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی عبادات مؤمنین در ماه مبارک رمضان، ضرورت خدمت خالصانه و صادقانه توأم با اعتقاد قلبی را یادآور شد و این توفیق را فرصت ارزنده‌ای برای کسب رضایت خداوند و تقرّب به ذات مقدس او عنوان کرد.

سردار انصاری با اشاره به وقایع اخیر کشور عراق و همچنین حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه گفت: امروز دشمنان در شکل‌های جدیدی ظاهر می‌شوند و در واقع استکبار با هدف سرکوب و حمله به اسلام در صحنه حضور دارد.

 وی در مورد فجایع گروهک داعش در عراق تصریح کرد: داعش جریانی مشرک است که با تاکتیک تخریب دین اسلام به اسم دین پا به میدان گذاشته است و از سوی دیگر نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با همان ریشه‌ها و سردرگمی و کلافگی به نوار غزه حمله می‌کنند و مردم بی‌گناه را هدف قرار می‌دهند. جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حدی است که از داخل رژیم صهیونیستی و از سوی مردم خود مورد انتقاد قرار می‌گیرند و رژیم صهیونیستی تحت‌فشار افکار عمومی و مردم قرار دارد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران و رزمندگان شجاع و قهرمان خطهٔ خوزستان و مردم دلیر این سرزمین شهیدپرور با اشاره به مراسم تودیع "جاسم صفات" مدیرکل پیشین و معرفی "عبدالرضا فرجیان" به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، ابراز امیدواری کرد که کارکنان بنیاد استان خوزستان با خدمت صادقانه خود و همکاری با مدیریت جدید توفیق خدمت گذاری به بهترین و عزیزترین افراد جامعه را کسب کنند.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رویکرد ریاست بنیاد مبنی بر جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای جوان و باتجربه اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همچنان سربلند و سرافرازند چراکه امنیت و آسایش کشور و همه ملت مدیون حماسه‌آفرینی و مقاومت آنان است.
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر و قدردانی از صفات مدیرکل قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از زحمات و خدمات وی در بیش از سه دهه خدمت در بنیاد، به‌ویژه در دوران مدیریت استانی برای وی که به‌افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند آرزوی توفیق و سعادت کرد.

در این مراسم حکم انتصاب "عبدالرضا فرجیان" به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تقدیم وی شد.

عبدالرضا فرجیان معاون پیشین مدیریت و توسعه منابع انسانی بنیاد خوزستان بوده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment ان شاءا...روزی رئیس... خوزستان باشد
comment
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment شوشان شما چرا این حکم را پوشش دادی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار