شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به این که هم اکنون شش هزار تخت بیمارستانی در حوزه دانشگاه در خوزستان فعال است گفت: در حال حاضر با کمبود سه هزار و 500 تخت بیمارستانی مواجه هستیم.

دکتر اسماعیل ایدنی شنبه اظهار داشت: رفع این کمبود به سرمایه گذاری سنگینی نیاز دارد که در قالب آن منابع مالی مشخص و تامین شود.

وی با اشاره به این که حل این مساله در کوتاه مدت امکان پذیر نیست افزود: وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه از مشارکت بخش خصوصی و عمومی برای تکمیل و تجهیز بیمارستان های دولتی استقبال می کند.

ایدنی در خصوص مشکلات دانشگاه با اشاره به این که نیروهای انسانی در دانشگاه متناسب با ماموریت های ما نیست و نسبت تعداد پرستار به تخت پایین است اظهارداشت: برای جذب یک هزار و 200 پرستار، بهیار، کارشناس اتاق عمل و بیهوشی اعلام نیاز کرده ایم اما فقط 600 نفر ثبت نام کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: تعداد زیادی نیروی غیر متخصص در طول سال های متوالی در دانشگاه استخدام شده اند در نتیجه با کمبود شدید نیروهای تخصصی و اضافه بودن نیروهای غیر تخصصی مواجه هستیم.

وی با اشاره به این که پنج هزار نفر نیروی تبصره ای غیر مرتبط در حوزه دانشگاه فعال هستند گفت: برنامه ما برای رفع کمبود نیروی انسانی این است که نیروهای پرسنلی غیر مرتبط در جهت انجام ماموریت های دانشگاه در مسائل درمانی و آموزشی توانمند شوند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
comment
0
0
comment آیا نباید بررسی شود این تعداد نیروی غیر متخصص چگونه در دانشگاه علوم پزشکی استخدام شده اند ؟ !!!؟ نمونه آن را در زمان ... می توان یافت که رشته های غیر مرتبط علوم پزشکی را بعنوان هیئت علمی استخدام کردند و مورد سوال نیز مسئولین آن دوران قرار نگرفتند و نمی گیرند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار