شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
بازدید رئیس بنیاد مستضعفان کشور به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بیمارستان ابوذر اهواز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز(وب دا)، صبح پنج شنبه بیست و سه مرداد ماه 1393 مهندس محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور با همراهی دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بیمارستان ابوذر، تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال در استان خوزستان بازدید کرد.

در این بازدید ایشان به همراه جمعی از معاونین و هیئت همراه به بررسی مشکلات بیمارستان ابوذر پرداختند و پس از دیدار با بیماران و خانواده های آنها و بازدید از بخش های عفونی، ICUو NICU،از پروژه در حال ساخت بیمارستان جایگزین ابوذر نیز بازدید به عمل آوردند .

مهندس سعیدی کیا اظهار داشت: فعلا در مرحله ی نیاز سنجی هستیم و این بازدید به منظور بررسی میدانی و دیدن پروژه از نزدیک و چگونگی پیشرفت آن می باشد که انشاءا... پس از تجزیه و تحلیل مشکلات و هماهنگی با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که متولی اصلی بهداشت و درمان در استان خوزستان می باشند نتایج و گزارشات لازم را در این خصوص اعلام خواهیم کرد.

در ادامه این بازدید دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز یکی از برنامه های ضروری و لازم الاجرا در توسعه خدمت رسانی در بخش سلامت را استفاده از ظرفیت های فرا بخشی برای تامین منابع مالی نظام سلامت دانست.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با نگاه ویژه ای که بنیاد مستضعفان کشور در دوره ی مدیریت جدید به استان خوزستان دارد و مذاکرات متعددی که در این زمینه انجام شده، تفاهم نامه ای بین بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت منعقد شد و در این راستا بر اساس اولویت هایی که وزارت بهداشت معرفی می کند بنیاد مستضعفان در بخش های سلامت کمک و همیاری لازم را خواهد داشت و بازدید امروز مهندس سعیدی کیا و همکاران ایشان نیز در همین راستا میباشد.

دکتر ایدنی افزود: از دیگر اهداف این بازدید تامین منابع مالی پروژه های نیمه تمام بیمارستانی است که پیشرفت آنها بسیار پائین بوده و تامین منابع مالی آنها دچار مشکل شده و امید است که با توجه به ادامه مذاکرات بشود که در این بخش ها سرمایه گذاری لازم را انجام داد.

در پایان این بازدید دکتر ایدنی گفت: خبر خوب برای هم استانی های عزیز توافق برای ادامه کار ساخت بیمارستان ابوذر جایگزین با مشارکت بنیاد مستضعفان کشور است که در این زمینه توافقات لازم صورت گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار