شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
در یک اقدام خداپسندانه توسط مدیران و کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
نویسنده: حسین عبدالعزیزی
در یک اقدام خداپسندانه، مدیران و کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، یک روز حقوق خود را به مردم مظلوم غزه اهدا کردند.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، همچنین مدیران و کارکنان این معاونت با صدور بیانیه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.
متن این بیانیه بدین شرح است:
اذا سمع مسلماً ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم. پيامبر اعظم (ص)
اگر مسلماني فرياد كمك خواهي مسلمان ديگر را بشنود و اجابت نكند مسلمان نيست.
بیش از يك ماه از حمله بي رحمانه رژيم غاصب و کودک کش صهیونیستی به مسلمانان بی دفاع و مظلوم غزه گذشت. جنايت پيشه گان هر چه از خوي حيواني كه توانستند بر عليه مردم در شرایط تحریم و محاصره ¬ی غزه به كار بستند. هر روز و هر لحظه اي نبود كه بمب و موشك بر سرشان فرود نيايد، خانواده اي داغدار نشود،‌ كودكي يتيم نشود، نوزادی قطعه قطعه نشود و... 
امام علي عليه السلام مي فرمايد: «عبرتها چه بسيار و عبرت پذيرها چه اندكند.» با اين تفسير، وقايع اخير در دو مقوله بين المللي و داخلي بايد در نظر گرفته شود:
1-در بعد بين المللي و در این میان سازمان به اصطلاح ملل و دبير كل اجير دست استكبار آن و ساير مدعیان خودخوانده ی حقوق بشر و متاسفانه سران كشورهاي اسلامي با بی تفاوتی و حتی انکار واقعیت و وارونه جلوه دادن آن، فقط به نظاره پرداختند و حتي كشتار به عمد كودكان و نقض تمامي معاهدات و كنوانسيونهاي بين المللي نيز باعث نشد به يك بيانيه در محكوميت اين جنايات مبادرت ورزند.البته نكته اميدبخش، بيداري افكار عمومي و آزادي خواهان واقعي در گوشه و كنار جهان است كه با برگزاري تجمعات خودجوش به تقبيح جنايات رژيم اشغالگر قدس پرداخته اند. این حملات به نوار غزه در شرایطی به وقوع پيوست که مسلمانان سوریه و عراق نیز در معرض تهاجم وحشیانه ¬ی گروه‌های تکفیری قرار دارند و تروریسم و استکبار به نوعي با تقسيم كار به از هم گسستن انسجام و وحدت مسلمين کمربسته اند. 
2-نكته عبرت انگيز در بعد داخلي همچنان كه رهبر معظم انقلاب در فرمايشات اخير خود نيز بدان اشاره كردند نوع عمل، قضاوت و برخورد ما با نظام ليبرال دموكراسي است كه ماحصل و ميوه آن همين رژیم وحشى و گرگ‌‌صفت صهيونيستي است و بايد مراقب بود طرح مسائل انحرافي از قبيل حقوق بشر، كرامت انساني، آزادي بيان و... از طرف آنها، دستگاه محاسباتي ما و مسئولين را دچار لغزش و خطا نكند.
در چنین شرایطی، ما مجموعه ی مدیران و کارکنان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي اهواز ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و ابراز تأسف از سکوت مجامع اسلامی و بین المللی، جنايات رژیم صهیونیستی و همدستان تكفيري آنها را در كشورهاي اسلامي به شدت محکوم نموده وخواستار محاكمه سريع سران آمريكا، اسرائيل و همدستانشان در دادگاهي صالح و نيز محو تروریسم بین المللی به رهبري آمريكا بر عليه ملل آزاده هستيم. همچنين اعلام مي داريم مطابق فرمايشات بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني و مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي، يگانه راه مقابله با اين جرثومه هاي فساد تا نابودي كامل آنها مشي مبارزه وايستادگي است. و چه زيبا خداوند در قرآن كريم مي فرمايد:
«اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَنِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا»؛ «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت، پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است.» (نساء- 76)
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار