اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
سیّد خلف موسوی در همایش «غزه پاره تن اسلام»:
شهردار اهواز اظهار داشت: امام خمینی(ره) با تحریم نفت، بستن سفارت اسرائیل و تشکیل سفارت فلسطین و کمک به نهضت های آزادی بخش و در ادامه راه امام، مقام معظم رهبری دقیقاً پا به پا و همراه امام این مواضع عزت مندانه را پیگیری می کنند.
همایش « غزه پاره تن اسلام» با سخنرانی شهردار اهواز و با حضور شهروندان اهوازی در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.
مهندس سیّد خلف موسوی در این همايش که به همت شهرداری اهواز برگزار می شد، گفت: قدس شریف به عنوان اولین قبله مسلمین همیشه مورد تهاجم دشمنان اسلام بوده است.
شهردار اهواز با اشاره به شکست تاریخی و مفتضحانه جریان منحرف افراطیون مسیحی در جنگ های صلیبی از مسلمین، وضعیت امروز فلسطین را محصول افراطی گری یهودی دانست که در سال های بعد از جنگ جهانی به واسطه اشتباهات و خیانت های غرب، به خاورمیانه تحمیل شد.
موسوی خاطرنشان ساخت: غرب در واقع رژیمی غاصب و به فرموده امام(ره)، غده ای سرطانی را در بین مسلمین جا دادند و به این بهانه یهودیان مهاجر را به سمت خاورمیانه کشیدند. آن ها در واقع می خواستند انتقام خود را از شکست های سخت جنگ های صلیبی از مسلمین بگیرند.

شهردار اهواز ادامه حضور رژیم جعلی اسرائیل را عامل بی ثباتی در منطقه حساس و استراتژیک خاورمیانه عنوان کرد و اظهار داشت: این که جرج بوش رئیس جمهور وقت امریکا پس از انفجار برج های دوقلو در یازده سپتامبر هدف خود را از لشگرکشی به خاورمیانه ادامه جنگ های صلیبی دانست و این گونه پرده از نیت پلید خود برداشت، نشان از برنامه های بلند مدتی است که نظام سلطه برای فتنه انگیزی در میان امت اسلامی در نظر دارد.

مهندس سیّد خلف موسوی اعلام کرد: در حال حاضر در حوزه روابط بین الملل، بدون نام قدس شریف و فلسطین مظلوم نمی توانیم چیزی را بنویسیم یا تحلیل کنیم.

شهردار اهواز؛ ضمن انتقاد و محکومیت شدید سیاست های مداخله گرایانه غرب و به ویژه کشور انگلیس که مبتکر ایجاد غده سرطانی اسرائیل در منطقه خاورمیانه بود اضافه کرد: متاسفانه اکنون هم علی رغم همۀ جنایت های وحشیانه صهیونیست ها، سیاست غلط حمایت و سکوت در برابر فعالیت های ضد بشری اسرائیل غاصب توسط دولت امریکا، غرب و رژیم های دست نشانده منطقه دنبال می شود.
موسوی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری و هدایت امام خمینی(ره)، دوره نوین مبارزات مردم فلسطین در قالب جریان مقاومت شکل گرفت و بدون شک این جریان مرهون مواضع امام(ره) بود.

شهردار اهواز با اشاره به این سخن تاریخی امام خمینی (ره) که؛ «اگر همه مسلمانان جمع شوند و هر کدام یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب می برد.»؛ رمز موفقیت و نصرت مسلمانان را اتحاد و همبستگی آن ها دانست و افزود: این امام(ره) بود که ابهت امریکا را شکست و با تمام قدرت فرمودند که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، و از آن زمان بود که مسلمین به این خود باوری، اعتماد و اعتقاد رسیدند که به تنهایی می توانند اسرائیل را شکست دهند.

مهندس موسوی با بیان این مطلب که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت و بیداری اسلامی شکل دیگری به خود گرفت، افزود: قبل از امام هم مبارزات بود ولی نگاه فلسطینی ها به کشورهای عربی بود که این ها جمع شوند، بجنگند و اسرائیل را شکست دهند؛ ولی الان ملت فلسطین به واسطه خودباوری، روح امید و درس استقامتی که در مکتب انسان ساز امام خمینی آموختند می گویند که ما را تنها بگذارید، فقط برایمان مشکل درست نکنید تا با اسرائیل مبارزه کنیم، چرا که به عنوان مثال در همین جنگ اخیر غزه یکی از موانع موجود پیش روی جریان مقاومت پیشنهاداتی بود که دولت مصر برای پایان جنگ ارائه می داد و در واقع در ورای آن همان اهدافِ جریانِ سازشکار قدیمی را دنبال می کرد.

شهردار اهواز اظهار داشت: امام خمینی(ره) با تحریم نفت، بستن سفارت اسرائیل و تشکیل سفارت فلسطین و کمک به نهضت های آزادی بخش و در ادامه راه امام، مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العضمی امام خامنه ای دقیقاً پا به پا و همراه امام این مواضع عزت مندانه را پیگیری می کنند.

موسوی با اشاره به سخنان روشنگرانه اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نیّات امریکا و موقعیت سیاسی منطقه، اضافه کرد: واقعاً شما کدام رهبر را در دنیا می بینید که این گونه از مظلومین و مستضعفین حمایت می کند، در کجای دنیا چنین رهبر شجاعی سراغ داریم.
شهردار اهواز گفت: این راهی را که امام پایه گذاشتند و ولی فقیه عادل زمان آن را ادامه می دهند همان راه مقاومت است و ملت مسلمان ایران به تبعیت و حمایت از این مسیر الهی مفتخرند.
شهردار اهواز در ادامه، خطاب به «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در جمهوری اسلامی ایران که در همايش « غزه پاره تن اسلام» در اهواز حضور داشت گفت: این جا یعنی کلانشهر اهواز، پایتخت مقاومت ایران اسلامی است.
وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم قهرمان خوزستان و عشایر غیور استان در برابر هجوم ددمنشانه دشمن بعثی به یکی از فرازهای این مقاومت اشاره کرد و توضیح داد: مردم ما در خرمشهر قهرمان بیش از 45 روز بدون سلاح و مهمات، با دست خالی در برابر دشمن تا بُن دندان مسلحی که توسط ابرقدرت های شرق و غرب حمایت می شد مقاومت کردند.

سیّد خلف موسوی اضافه کرد: نامه تاریخی دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی کشور امیر دریابان شمخانی که در آن زمان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خوزستان بودند به رئیس جمهور وقت کشور گویاترین سند مظلومیت رزمندگان اسلام در راه دفاع از میهن است. به خصوص آن جا که می نویسند: «ما مي‌توانيم با 30 خمپاره خونين شهر را براي 30 ماه نگه داريم و امروز 30 تفنگ نداريم.» و این در حالی است که در آن زمان کل دنیا در خدمت صدام و بعثیان ملعون بودند اما جوانان خرمشهری و رزمندگان اسلام در نهایت، تحت رهبری حکیمانه امام راحل و مقاومت جانانه خود خرمشهر را باز پس گرفتند.

وی با تمجید از صبر و استقامت مبارزان فلسطینی در برابر زیاده خواهی رژیم اشغالگر قدس بر ادامه حمایت اصولی و همه جانبه دولت و ملت ایران از جریان مقاومت در فلسطین اشغالی تا آزادی کامل قدس شریف و همه سرزمین های اشغالی تاکید کرد.
شهردار اهواز با طرح این پرسش که «مگر جرم امام، انقلاب و امت امام چه بود؟» در فراز پایانی سخنان خود پاسخ داد که؛ «جرم آن ها این بود که از ابتدا گفتند؛ امروز ایران و فردا فلسطین.»
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
comment
0
0
comment اقای فردوسی پور کارشناسی آب شما ارتباط داشت که نظر دادی ؟ ایا از شما کسی نظرخواست ؟ که نظر دادی آیا تو کارشناس آب هستی ؟سعی کن هر چه سرسریعتر از مردم زجر کشیده خوزستان کتبا و رسانه ای عذر خواهی کنی !! تا کی باید همه امتیازات خوزستان برای تهران و اصفهان و....خرج شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار