شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
همایش تجلیل از پزشکان نمونه داوطلب هلال احمر خوزستان در عرصه سلامت برگزار شد.
همایش تجلیل از پزشکان نمونه داوطلب هلال احمر خوزستان در عرصه سلامت با حضور چهره های شاخص حوزه بهداشت و درمان استان در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی خدادادی با اشاره به ایثار و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس از شهدای دانشجو با عنوان عالمانی در اوج ایمان یاد کرد و گفت: برای جمعیت هلال احمر با توجه به اهداف و اصول ترسیم شده در راستای بشردوستی، فعالیت های برون مرزی و درون مرزی تعریف شده است که در حوزه های مختلف به تعمیم و توسعه آن ها می پردازد.

مدیرعامل هلال احمر استان با اشاره به طرح تحول سلامت افزود: جمعیت هلال احمر در راستای طرح مدبرانه و امیدبخش تحول سلامت می تواند حامی و بازوی مناسب و کارآمدی برای تولیت اجرای آن یعنی وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی اهواز باشد که البته این امر با توجه به حمایت همه جانبه ارکان نظام، نمود مطلوبی داشته است که در حال حاضر شاهد رضایت مندی بیش از پیش مردم شهیدپرور استان هستیم.

وی با تأکید بر حضور یکپارچه تمامی دستگاه ها برای اجرای مطلوب این طرح تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان در این راستا با شناسایی مناطق محروم و دورافتاده و برنامه ریزی برای اجرای طرح محرومیت زدایی با استفاده از پزشکان داوطلب و پتانسیل موجود در جمعیت می تواند یاریگر به ثمر رساندن طرح تحول سلامت باشد.

خدادادی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری همایش تجلیل از پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان این است که بتوانیم برای برنامه های آینده منطقه ای و استانی، ارتباط و تعامل مؤثرتر با پزشکان خدوم این استان در راستای محرومیت زدایی منطقه داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم که با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حوزه بهداشت و سلامت در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، از 50 نفر از پزشکان برتر داوطلب هلال احمر خوزستان در عرصه سلامت تقدیر گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار