اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز هم اکنون با حضور همه اعضای شورای این شهر در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر اهواز به ریاست رامی علاسوند و با حضور اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار شهرستان اهواز در حال برگزاری است. 

حجت الاسلام والمسلمین سعادت نیا از فرماندار اهواز خواست که جلسه انتخابات هیات رییسه به روز چهارشنبه این هفته موکول شود. 

 علی ناصری دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز امسال را سال تحقیق و تفحص از شهرداری اهواز ذکر کرد و گفت: در این آزمون سخت مومنان و کارمندان خدوم شهرداری اهواز سربلند خواهند شد و کسانی که ریگی در کفش دارند نیز مورد بازخواست قرار خواهند گرفت. 

حجت الاسلام والمسلیمن کاظم سواری دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز از مسئولان عالی استان خواست که مانع دخالت های غیرقانونی برخی در امورات شورای شهر اهواز شوند. در ادامه برای موکول شدن جلسه انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز به روزچهارشنبه به رای گذاشته شده است. 

رامی علاسوند رییس شورای شهر اهواز با انتقاد از برگزاری آنچه وی برگزاری جلسات شبانه توسط برخی از اعضای شورای شهر اهواز خواند گفت: تاکنون حدود شش جلسه شبانه بین برخی از اعضای شورای شهر اهواز برگزار شده است. علاسوند گفت: شهروندان اهوازی از این دسته بندی ها و سیاسی کارها خسته اند . آنها از ما اعضای شورای شهر اهواز تنها انتظار خدمت رسانی و رساندن اهواز به شاخص های توسعه شهری دارند.

فرماندار شهرستان اهواز از در ادامه این جلسه خواستار ایجاد همدلی ، تفاهم و همگرایی اعضای شورای شهر اهواز برای رسیدن به هدف که همانا ساختن و توسعه کلانشهر اهواز است شد. ارزانی بیرگانی به اعضای شورای شهر اهواز توصیه کرد که اختلافات را کناری نهاده و از برگزاری جلسات شبانه و غیررسمی پرهیز کنند .

جانعلی خورشیدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز خواستار پرهیز آنچه وی قوم گرایی عنوان کرد شد و گفت: از تک تک اعضای شورای اسلامی شهر اهواز می خواهم از پرداختن به مسائل قومی به شدت برحذر باشند چرا که دود آن به چشم خودمان و شهروندان اهوازی خواهد رفت.
 
زیبا صالحپور عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز اظهار امیدواری کرد که  با همگرایی و وفاق بین اعضای شورای شهر انتخاب رییس شورای شهر اهواز با بیست و یک رای اعضا محقق شود تا در یک فضای همدلی و تفاهم بتوان مشکلات موجود در شهر اهواز را مرتفع کرد. 

در پایان با رای پانزده نفر از اعضای شورای شهر اهواز جلسه بعدی شورای شهر اهواز با دستور انتخابات هیات رییسه شورای شهر اهواز به روز  دوشنبه سی و یکم شهریور ماه موکول شد.

گفتنی است در ابتدای جلسه نامه اداره کل اطلاعات خوزستان قرائت شد. در این نامه آمده بود: تعداد 21 نفر اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر اهواز منتخب مردم و مورد تاييد مي‌باشند. اين اداره‌كل ضمن احترام به آراي نمايندگان محترم شوراي اسلامي كلانشهر اهواز در انتخاب رياست محترم شوراي شهر از هيچ كدام از اعضا حمايت و جانبداري نداشته و هر گونه نقل قول مستقيم و غيرمستقيم از سوي اين اداره‌كل صحت ندارد و نمايندگان محترم را به حفظ استقلال و همدلي براي انتخاب بهترين گزينه در راستاي خدمت‌رساني مردم و صيانت از اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي توصيه مي‌نمايد. آرزوي توفيق روزافزون براي كليه اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر در خدمت‌رساني به مردم شريف اهواز و مناطق محروم و حاشيه شهر و همچنين اعمال نظارت جدي بر سلامت امور از خداوند سبحان مصلحت دارم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار