شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷

رييس اداره ورزش و جوانان باغملك گفت: ‌بايد به زيرساخت‌ها و بحث آموزش در رده‌هاي سني نونهالان و نوجوانان براي پيشرفت ورزش استان توجه كنيم.

كاظم بهزادي در گفت‌وگو با ايسنا درخصوص طرح آمايش ورزش استان اظهاركرد: اين طرح خوب است و ما از اين طريق مي‌توانيم روي رشته‌هاي ورزشي‌اي كه در خوزستان پيشرفت و استعداد دروني دارند، سرمايه‌گذاي كنيم. قطبي‌كردن ورزش و اهميت هر شهرستان به چند رشته ورزشي خوب است.

وي در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كنيد ضعف مديريت تا چه اندازه مي‌تواند در عدم پيشرفت ورزش استان تاثيرگذار باشد، گفت: مديريت نيمي از حركت يك كار است. اگر يك مديريت مناسب در راس روساي هيات‌ها و ادارات ورزشي‌مان نباشد، پيشرفتي حاصل نخواهد شد.

رييس اداره ورزش و جوانان باغملك ادامه‌داد: مديريت شرط اول انجام يك كار است. اگر مديريت ضعيف باشد و ساير افراد در ورزش و كارهاي ادارات ورزشي دخالت كنند، دچار مشكل مي‌شويم ولي اگر مديريت قوي باشد، او  مي‌تواند تمام عوامل را در يك مسير مشخص هدايت كند.

وي عنوان‌كرد: اكنون باتوجه به اين‌كه چند فرد تحصيلكرده در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد در ادارات ورزشي‌مان وجود دارد، ما مي‌توانيم در راس هيات‌ها از آن‌ها بهره‌ ببريم.

بهزادي در پاسخ به اين سوال كه همكاري ارگان‌هاي مختلف از جمله شهرداري و آموزش و پرورش تا چه اندازه مي‌تواند در پيشرفت ورزش استان‌مان تاثيرگذار باشد؟ گفت: آموزش و پرورش باتوجه به اين‌كه حجم وسيعي از رشته‌ها را در خود گنجانده است، مي‌تواند از پايه روي رشته‌هاي ورزشي مختلف كار كند و سپس استعدادها را به ادارات ورزشي معرفي كند.

وي با اشاره به اين‌كه تعامل خوبي بين ادارات و هيات‌هاي ورزشي با آموزش و پرورش صورت گرفته است، افزود: در شهرستان‌ باغملك از 21 هيات، 15 نفر از روسا و اعضاي هيات‌هاي‌مان از كارشناسان آموزش و پرورش هستند. شهرداري نيز اگر بتواند در بخش اعتبارات به ورزش كمك كند، خوب است ولي متاسفانه شهرداري‌هاي استان در اين زمينه همكاري چنداني نداشته‌اند.

رييس اداره ورزش و جوانان باغملك درخصوص فعاليت باشگاه‌ها براي پيشرفت‌ ورزش استان، خاطرنشان‌كرد: باتوجه به بحث خصوصي بودن، اكنون فقط شركت‌هاي نفت، فولاد خوزستان و ملي‌حفاري باشگاه‌داري مي‌كنند و اگر اين شركت‌ها از افرادي كه اهل ورزش و بزرگ‌شده ورزش هستند، بهره ببرند مي‌توانند در پيشرفت ورزش استان تاثيرگذار باشند.

وي افزود:‌ باشگاه‌ها بايد براي پيشرفت ورزش، از افراد دلسوز استفاده كنند. بعضي از شركت‌ها مثل نفت، تعامل خوبي با هيات‌هاي ورزشي نداشته‌اند و مي‌گويند به دليل اين‌كه خودمان هزينه مي‌كنيم، خودمان هم بايد تصميم‌گيري ‌كنيم. در شهرستان باغملك باتوجه به اين‌كه باشگاه‌هاي‌مان دولتي هستند در اين زمينه مشكلي نداريم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار