شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
در جشنواره تجلیل از تعاونی‌های بر‌تر شوش ؛
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از عملکرد تعاون در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: از عملکرد بخش تعاون در شوش دانیال ناراضی هستیم.

جشنواره تجلیل از تعاونی‌های بر‌تر شوش با حضور هوشمند صفایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید راضی نوری نماینده شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی، سید ناصرحسینی رئیس اداره تعاون کار و اموراجتماعی شوش و معاون فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این جشنواره رئیس اداره تعاون کار و اموراجتماعی شهرستان شوش عملکرد خود در هفته تعاون را تشریح کرد و گفت: اعتبارات جذب شده در سال 92 از محل توسعه کشاورزی مهر 73 میلیارد و 200 میلیون ریال بود که برای 570 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

سید ناصرحسینی افزود: همچنین از محل منابع تعاونی در سال92 برای 38 نفر در شهرستان شوش دانیال اشتغال زایی شده است.

وی بیان کرد: میزان اعتبارات صندوق مهر امام رضا (ع) در سال 93 به مبلغ 10 میلیارد ریال جذب شده که برای 129 نفر اشتغال زایی شد.

رئیس اداره تعاون کار و اموراجتماعی شهرستان شوش گفت: در هفته تعاون برنامه نورافشانی در پارک میراث فرهنگی، رژه تاکسرانی، تشکیل تعاونی منطقه ویژه اقتصادی، دیدار تعاون گران با امام جمعه شهرستان شوش و درختکاری 300 اصله نهال با کمک گروه نهضت درختکاری و نگهداری شوش در روستای فهد کعب عمیر انجام می‌شود.

هوشمند صفایی، مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان خوزستان نیز گفت: شهر شوش پتانسیل‌های زیادی دارد که زمین‌های حاصلخیز و آب فراوان که 3 رودخانه از شرق، غرب و وسط آن می‌گذرد از جمله آن‌ها هستند.

وی افزود: قدمت بالای 8 هزار ساله، وجودآستان مبارکه دانیال پیامبر، هم مرزی با کشور عراق این شهرستان را یک موقعیت استراتژیک ایجاد کرده و بر همین اساس بسترسازی برای توسعه و گسترش فراهم است که باید در این زمینه برنامه ریزی منسجمی انجام شود.

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گزارشات رئیس اداره تعاون کار و اموراجتماعی شهرستان شوش را اقدامات سال‌های قبل و قدیمی دانست و خواهان عملکرد بهتر و انجام کارهای بزرگ‌تر شد.

وی فعالیت‌های بخش تعاون در شهرستان شوش را کند دانست وگفت: ما از این عملکرد ناراضی هستیم.

نوری با اشاره به بخش مشکلات بخش کشاورزی و فاسد شدن محصولاتی مانند خیار در مزارع کشاورزان خواهان رسیدگی بخش تعاون به این موضوع شد.

وی بیان کرد: که ما انتظار داشتیم بخش تعاون از ظرفیت‌های بزرگی همچون کشاورزی، گردشگری و مذهبی استفاده کند و امروز مشکلات تلاشگران و تعاونی‌ها گفته شود ولی چیزی بیان نشد،

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما انتظار داشتیم که با تشکیل اتاق تعاون شهرستان مشکلات تعاونی‌ها برطرف شود.

وی اضافه کرد: ما خواهان برطرف شدن دغدغه بیکاری در شهرستان و تلاش در رفع این معضل هستیم.

نوری در ادامه انتقاد شدیدی به عدم ثبت شرکت سهامی عام آپادانا منطقه ویژه اقصادی کرد و گفت: در این 2 سال کاری انجام نشد که در صورت عدم انجام برخورد جدی خواهد شد.

در پایان از تعاونی‌ها و تلاشگران بر‌تر تقدیر و هدایای نفیسی به آن‌ها داده شد.

همچنین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شوش یک هدیه هوشمند صفایی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان اهدا کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار