اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
عبدالرضا سلیمانی زاده 

یکم: نشست مطبوعاتی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از  تحقق پیش از  98در صد از اهداف طرح تحول نظام سلامت در خوزستان خبر داده است. 

راویی می گوید: هرچه در این مصاحبه مطبوعاتی جستجو کردم چیزی که نشان دهنده این باشه که اهداف مردمی را تشریح کرده باشد ندیدم. از اول مصاحبه که تقدیر وتشکر از زحمات کارکنان دانشگاه بود که به حق هم تجلیل شد.دیگر کارهای مردمی که انجام شده باشد را تشریح نکرده و در پایان گزارش های روسا و مدیران بیمارستان ها داده شد. سوال اینجاست کارهایی که برای مردم درنظام سلامت انجام شده را برای مردم بازگوکنید. 

دوم : در گفته ای از معاون غذ ا و دارویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپورآمده  است مردم خوزستان با خیال راحت می توانند محصولات لبنی وغذایی اسفاده کنند وهیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.  

سوال اینجاست اگر موردی نیست چرا مردم خیالشان راحت باشد؟! اگر موردی بود چرا نگفتند؟! با این خبر عده ای از مردم بی خود و بی جهت دلواپس می شوند. ما یا به کارمان ایمان داریم یا نداریم. خواهشمند هستیم که این مساله را درنظر داشته باشند مسولان محترم استان.

سوم: مدیر عامل سازمان قطار شهری اهواز گفت حل مشکلات متروی اهواز نیازمند دستور ریس جمهوری است.

سوال اینجاست چند سال دیگر باید ما شاهد دستورات روسای جمهوری آینده برای متروی اهواز باشیم؟! ایشان که می گویند مشکل مدیریتی نیست. پس مگر این پروژ ه سال به سال بودجه لازم به آن اختصاص نمی یابد؟! باید گفت متروی اهواز هم هنوز هیچی نشده پیر شده است. چون زمین ُرسی اهواز دایما جا باز می کند. امیدواریم که قطارشهری اهواز هر چه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد. حداقل به عمر باقی مانده ما برسد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار