اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
فرماندار ویژه آبادان:
شهبازی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های شاد، حلال و مفرح برای شهروندان افزود: به آن دسته از کسانی که خواستار برگزاری برنامه‌های شاد به ویژه موسیقی در سطح شهرستان دارند مجوز اجرا داده می‌شود.
فرماندار ویژه آبادان از بلامانع بودن برگزاری کنسرت موسیقی در این شهر خبر داد.

عزیزالله شهبازی اظهار کرد: برخورداری شهروندان از فضاهای شاد و مفرح از حقوق اولیه و مسلم شهروندان به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های شاد، حلال و مفرح برای شهروندان افزود: به آن دسته از کسانی که خواستار برگزاری برنامه‌های شاد به ویژه موسیقی در سطح شهرستان دارند مجوز اجرا داده می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: تاکنون درخواست برگزاری اجرای زنده موسیقی (کنسرت) به فرمانداری ارائه نشده که ما با برگزاری آن مخالفت کرده باشیم.

شهبازی تصریح کرد: آن دسته از برگزارکنندگان کنسرت‌ها که در مسیر دریافت مجوز در داخل شهر با مشکل مواجه می‌شوند امکان پیگیری مسائلشان را از طریق فرمانداری دارند.

معاون استاندار یادآور شد: فرمانداری پس از بررسی موضوع و مسائل پیرامونی آن، در صورت عدم مغایرت با اصول اخلاقی و شرعی زمینه تسهیل دریافت مجوز را مهیا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کسی با مشکل مشابه آنچه گفته شد به فرمانداری مراجعه نکرده که ما مخالفت کرده باشیم گفت: آنچه که در چارچوب قانون و حق شهروندان است باید به آنان داده شود.

شهبازی بار دیگر بر لزوم برخورداری شهروندان از فضاهای شاد و مفرح با هدف ایجاد نشاط و شادمانی در میان آنان تاکید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار