شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲

امام جمعه آبادان گفت:ایران اسلامی ، گورستانی خونین برای كشورهای اتحادیه اروپا و امریكا خواهد بود.

آیت الله دكتر' عبدالله محمدی اصفهانی' در خطبه های نماز جمعه در مصلای ثامن الائمه و در جوار قبور همیشه معطر هشت شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به نشست آینده گروه 1+5 در عراق در سوم خرداد ماه اشاره كرد و افزود: كشورهای انگلیس ، فرانسه ، امریكا ، روسیه ، چین و آلمان می خواهند از استراتژی فشار بر علیه كشورمان استفاده كنند.

وی ادامه داد: این گروه در اظهارت اخیر خود این نشست را آخرین نشست عنوان كردند و بیان نمودند اگر توافقات در اولین نشست صورت نگیرد گزینه جنگ را در پیش خواهند گرفت.

وی تصریح كرد: گروه 1+5 در نشست اخیر خود در استانبول تركیه حق استفاده صلح آمیز هسته ای كشورمان را به رسمیت شناختند ولی پس از چند روز از این نشست ،دوباره شروع به شیطنت هایی كرده اند و اظهارات خود را تغییر داده و برای به رسیمت شناختن حق هسته ای كشورمان پیش شرط هایی گذاشتند.

امام جمعه آبادان گفت:كشورهای گروه 1+5 اهرم فشار بر علیه كشورمان را به كار گرفته و دو باره محاسبات غلط گذشته خود علیه كشورمان تكراركرده وبا تكرارخطا به منجلاب خوهند رفت.

آیت الله دكتر محمدی اصفهانی تصریح كرد: اگر كشورهای اتحادیه اروپا و امریكا نست به رفع تحریم ها علیه كشورمان اقدام نكنند ، ایران اسلامی این تحریم ها را به فرصت تبدیل خواهند كرد.

وی ادامه داد: آب ها و مرزهای شمالی ، جنوبی ، شرقی و غربی كشورمان به گورستانی خونین برای اتحادیه اروپا و آمریكا تبدیل خواهد شد.

وی به طرح ننگین آمریكا و اسراییل برای اتحاد بین عربستان و بحرین كه باهدف تسلط آل سعود بر بحرین طراحی شده اشاره كرد و گفت: بحرین در مقطعی از زمان جزو ایران بوده و با اختلافاتی كه در سال های گذشته بوده ، ساكنین مایل بودند مستقل باشند و امروزه وهابیون از خدا بی خبر و دستمایه انگلیس ، دین را منحرف و به شیعه كشی دست می زنند.

وی افزود: انقلابیون بحرینی با عبور از پل ملك به تصرف آن پرداختند و آل سعود سعی دارد با استفاده از طرح آمكریكایی و اسراییلی بحرین را با كشورخود متحد كند.

وی ادامه داد: آل سعود و آل خلیفه باید از سرنوشت غمبار قذافی و مبارك عبرت بگیرند و بدانند به آنجایی خواهند رفت كه مردم لیبی و مصر دیكتاتورهای خود را فرستاند.

امام جمعه آبادان به سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان در سوم خرداد سال 1361 اشاره كرد و گفت: خرمشهر در طول 170 سال گذشته تاكنون سه بار مورد اشغال كشورهای بیگانه قرار گرفت و هر بار برای آزاد سازی آن دولت های گذشته قسمتی از كشورمان را به بیگانگان می دادند تا خرمشهر را به خاك اصلی باز گردانند.

وی افزود:مردان و زنان خرمشهری در مقابل هجوم دشمن كه یك جنگ كلاسیك بود و 35 روز به طول انجامید مقاومت كردند.

وی اظهار داشت: پس از گذشت یك سال و اندی ارتشیان ، سپاهیان ، بسیجیان و رزمندگان در عملیات بین المقدس این شهر مقدس آزاد نمودند.

وی به فرمایش گهربار حضرت امام (ره) كه فرموده بود كه خرمشهر را خدا آزاد كرد اشاره كرد و گفت:ارداه الهی در دست نیروها و مردم خرمشهر كه منجر به آزاد سازی خرمشهر قهرمان گردید.

وی ادامه داد: خرمشهر بدون هیچ پیش شرطی از اشغال دشمن آزاد شد و این یك نعمت بزرگ است.

امام جمعه آبادان به آغاز ماه رجب در چهارشنبه هفته آینده اشاره كرد و گفت:مومنان باید از این ماه خدا و از فضایل آن بهره كافی ببرند.

آیت الله دكتر محمدی اصفهانی به سالروز میلاد با سعادت امام همام حضرت امام باقر عالم آل محمد (ص) اشاره كرد و افزود: باید همه شیعیان و عاشقان و راهروان این امام ، مزین به اخلاق باقری شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار