اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
فرماندار اهواز به منظور کاهش ترافیک سنگین اول مهر:
ارزانی : خودروهای سرویس مدارس ملزم به رعایت دقیق مقررات هستند و درصورت تخلف پلیس راهنمایی و رانندگی با آن‌ها برخورد خواهد کرد چرا که ایمنی و سلامت دانش آموزان بر همه چیز اولویت دارد.
فرماندار اهواز بر رعایت مقررات جهت حفظ ایمنی دانش آموزان در سرویس مدارس تاکید کرد.

اسماعیل ارزانی بیرگانی، در بحث ترافیک سنگین در زمان بازگشایی مدارس اظهار کرد: اقدامات مختلفی برای آماده سازی فضای شهر از سوی دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به اصلاح هندسی معابر، راه اندازی تقاطع هوشمند شریعتی، جنت، ترمیم گاردریل‌ها، هرس درختان، خط کشی‌های عابر پیاده در جوار 123 مدرسه، خط کشی‌های محور خیابان‌ها، تجهیز پایانه‌ها و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس توسط شهرداری اهواز اشاره شد. 

وی با بیان اینکه لازم است اتوبوسرانی و تاکسیرانی نظارت خود را بویژه در هفته اول مهر تشدید شده و از همه نیروهای خود در این راستا استفاده کنند،خاطرنشان کرد: خودروهای سرویس مدارس ملزم به رعایت دقیق مقررات هستند و درصورت تخلف پلیس راهنمایی و رانندگی با آن‌ها برخورد خواهد کرد چرا که ایمنی و سلامت دانش آموزان بر همه چیز اولویت دارد. 

ارزانی بیرگانی با بیان اینکه اگر با هماهنگی تاکسیرانی و آموزش و پرورش سرویس مدارس بویژه در محورهای پرتردد از روز اول مهر دانش آموزان را به مدرسه برسانند مشکل ترافیک در روزهای اول بازگشایی مدارس کاهش خواهد یافت، افزود: در صورت آماده نشدن پل سوم به دنبال راهکارهای جایگزین هستیم زیرا ترافیک در محور مذکور و محورهای جایگزین آن بسیار سنگین خواهد بود.

 وی با اشاره به تردد دانش آموزان در مسیرهای روستایی گفت: اداره راه و شهرسازی اهواز نصب علائم، افزایش گشت‌های راهداری، ترمیم خط کشی‌ها و نظارت بر راه‌های روستایی برای تسهیل و ایمن سازی عبور و مرور را در دستور کار خود قرار داده است. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کهیش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
comment
0
0
comment آقای فرماندار برای رهایی از ترافیک پل سوم از پلهای شناور استفاده کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار