شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۵

وزیر راه و شهرسازی روز شنبه به منظور بازدید از طرح ها و پروژه های راه و مسكن خوزستان صبح شنبه وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد.

به گزارش ایرنا ، 'علی نیكزاد' پس از ورود به اهواز از بخش های مختلف فرودگاه اهواز از جمله پایانه داخلی و خارجی مشتمل بر پایانه برون مرزی حجاج و طرح توسعه سالن خارجی قدیم،توقفگاه هواپیمایی و محوطه سازی فرودگاه دیدن كرد.

بنا به اظهار مسوول روابط عمومی فرودگاه های خوزستان همچنین بعد ازظهر امروز به منظور اختصاص اعتبار به كل پروژه های فرودگاهی استان نشستی با حضور 'محمود رسولی نژاد' مدیرعامل شركت ماد تخصصی فرودگاه های كشور و مدیركل فرودگاه های خوزستان برگزار و دراین باره بحث و تبادل نظر می شود.

وزیر راه و شهرسازی سپس به اتفاق 'سیدجعفر حجازی ' استاندار خوزستان و 'نصرالله دهقانی' مدیركل راه و شهرسازی خوزستان با بالگرد رهسپار پایانه چذابه در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در شهرستان دشت آزادگان شد تا روند ساخت و توسعه این پایانه تجاری و مسافری را مورد بررسی قرار دهد.

بازدید از طرح در دست اجرای آزاد راه پل زال - اندیمشك ، بازدید از مسیرهای پاشنه زاگرس و ایذه - دهدز ، بازدید از مسكن مهر و شهر جدید رامین در شمال اهواز و بازدید از پروژه در دست اجرای اتوبان آبادان - ماهشهر از دیگر برنامه های سفر یك روزه وزیر راه وشهرسازی به خوزستان است.

نیكزاد همچنین در سفر به خوزستان ، روند اجرایی پروژه 500 واحدی مسكن مهر شهر امیدیه ، پروژه 400واحدی مسكن رامهرمز و پروژه در دست اجرای بیمارستان 160تختخوابی این شهر را مورد بررسی قرار خواهد داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار