اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
تولید یک محصول انقلابی با تکیه بر توان ملی؛
امروزه تنوع در قابلیت های گوشی های هوشمند کار انتخاب را برای خرید، دشوار کرده است. و این بهانه ای شد تا به سراغ پرچمداران گوشی های هوشمند در ایران برویم تا شما را با شرکت GLX و گوشی هوشمند اسپایدر1 آشنا کنیم.

محصولی که با استقبال بی نظیری مردم همراه شد.در روزگاری که بخش اعظمی از فضای رسانه ای کشورهای مختلف جهان به فناوری هایتک و گل سرسبد آن ( فناوری ارتباطات همراه ) می پردازد و موضوعات پیرامون آن به واسطه جاذبه ها و نوآوری های بی شمار جایی در زندگی مردمان قرن بیست و یکم باز کرده است، چه خوب است در کشوری که همواره فقط داشتن «مارک» و «برند مطرح»، برای مردم آن بر خدمات مختلف پس از فروش ارجحیت داشته، اینک شاهد ظهور یک «برند ملی» دراین صنعت باشیم.
در تعریف این نگاه اشتباه به محصولات تولید داخل، آنچه در اینگونه فناوری ها به چشم می آید همان حکایت قدیمی می باشد که مرغ همسایه بعضی مواقع برای ما غاز می شود!

البته نمی توان نقش تولید کنندگان را در اغناء و تشویق مصرف کنندگان به خرید کالاهای ارزشمند و توام با فناوری روز دنیا را نادیده گرفت؛ اینک کارشناسان علوم آی تی و فناوری های نوین ارتباطی این فرصت را برای هموطنان شان پدید آورده اند تا بتوانیم، همراه با برندهای مطرح دنیا شویم نه نیازمند آن ها.
ما مردم سرزمینی هستیم که کارشناسان و بزرگانمان همواره صیانت و حمایت از کالاهای داخلی در جهت توسعه صنعت و بازار را همواره در راس اهداف و آرمان های ملی خود قرار داده و در راه دست یافتن به دستاوردهای بزرگ گام نهاده اند.
آنچه گفته شد بهانه ای است برای معرفی یکی از شرکت های موفق ایرانی که با تکیه بر توان علمی فرزندان همین خاک، این واقعیت را بر همگان به اثبات رسانده اند که کالای ایرانی هم می تواند، چیزی از مشابه های خارجی آن کم نداشته باشد. طرف سخن ما شرکت ارتباط همراه گویا اروند طراح و تولید کننده گوشی های کلاسیک، هوشمند و تبلت با برند جی ال ایکس (GLX) به عنوان اولین شرکت تولید کننده تلفن همراه ایرانی است که این روزها آخرین محصول خود را با نام اسپایدر 1 روانه بازار رقابتی تلفن همراه کرده است.
در این رابطه سعید یعقوبی مدیر روابط عمومی شرکت GLX در گفت و گو با خبرنگار ما به نکاتی اشاره کرده است که خواندن آن خالی از لطف نمی باشد. جزییات این مصاحبه را در ذیل خواهید خواند.


* امروزه تنوع در قابلیت های گوشی های هوشمند کار انتخاب را برای خرید، دشوار کرده است. و این بهانه ای شد تا به سراغ پرچمداران گوشی های هوشمند در ایران برویم تا شما را با شرکت GLX و گوشی هوشمند اسپایدر1 آشنا کنیم.
انتخاب و خرید گوشی هوشمند این روزها به یکی از دغدغه های اساسی تبدیل شده و شرکت ما هم تصمیم به تولید گوشی های هوشمند گرفته که البته چند سالی است که تولید گوشی های هوشمند در شرکت ما اتفاق می افتد و امروز جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام ( اسپایدر 1 ) را روانه بازار کرده ایم.
یکی از نکات حائز اهمیت در این گوشی ظرافت و وزن این گوشی است. این گوشی با ضخامت 9 میلیمتر و با وزن 160 گرم از بسیاری از پرچمداران و برندهای خارجی باریک تر و سبک تر است و از این لحاظ با آنها در رقابت می باشد.
سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید با ورژن 4.2.2 و یکی از بی نقص ترین و بروزترین ورژن های اندروید می باشد.
البته گروه نرم افزاری ما در حال حاضر در حال آماده سازی ورژن 4.4.2 یا ( کیت کت ) برای این گوشی هستند.

* رابط کاربری این محصول دارای چه ویژگی هایی است؟
یک رابط کاربری ویژه برای این گوشی طراحی شده که امکانات خیلی خوبی را علاوه بر زیبایی که دارد؛ در اختیار شما قرار میدهد.
به طور مثال اگر در صفحه استارت اگر به سمت راست حرکت کنید دو صفحه کاربردی را مشاهده می کنید که به واسطه آن می توانید آهنگ مورد نظرتان را پخش کنید یا فیلمبرداری و عکسبرداری کنید بی آنکه وارد نرم افزارهای دوربین یا موزیک شوید.

* یکی از ملاک هایی که بینندگان دقت می کنند در خرید گوشی مشخصات سخت افزاری بخصوص cpu ، پردازنده، ram و کارت گرافیک است. در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی تلفن هوشمند هم توضیح دهید؟
پردازنده اصلی این دستگاه، یک پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی است.حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است که اگر کافی نباشد می توان آنرا تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه USB به آن اضافه کرد.
صفحه نمایش این گوشی 5 اینچ است و یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش ها در بین تمام گوشی های بازار محسوب می شود.
در پشت گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسل طراحی شده که فلاش قدرتمند و قابلیت فوکوس اتوماتیک ، تشخیص چهره و لبخند و فیلمبرداری Full HD را دارا می باشد.

*دوربین جلو که برای عکاسی خودنگاره (سلفی) استفاده می شود دارای چه مشخصاتی است؟
اگر اهل گرفتن عکس از خودتان یا عکس های سلفی هستید، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی این گوشی می تواند خبر خوبی برای شما باشد.
یکی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی که در گوشی های ایرانی برای اولین بار مشاهده می شود که فقط در چند مدل خاص در برندهای خارجی وجود دارد، قابلیت Air Gesture است. این فناوری به شما این امکان را می دهد که بدون آنکه گوشی را لمس کنید عملیات مختلف مثل عکس گرفتن و حرکت در آلبوم عکس و تغییر آهنگ در هنگام گوش دادن به آن، انجام شود.

* این گوشی هوشمند از فناوری جدید USB پشتیبانی می کند؟
یکی از قابلیت های مهم GLX اسپایدر1، پشتیبانی از کابل otg است که این امکان را به شما می دهد انواع لوازم جانبی مثل flash memory ، speaker یا mous و keybord را به این گوشی وصل کرده و استفاده کنید.
قابلیت 3G امروزه به یکی از دغدغه های اساسی کاربران تبدیل شده که این گوشی این قابلیت را به همراه GPS، WIFI، Bluetooth4 به راحتی پشتیبانی می کند . این گوشی به همراه یک کاور ژله ای، گارد ضد خش و یک قاب پشتی اضافه که رنگ آن مخالف با رنگ گوشی است عرضه می کند. و دارای یکسال گارانتی است که کارت آن داخل گوشی قرار گرفته است.

* خب چگونه می توان این گوشی را تهیه کرد؟
به علت قیمت مناسبی که این گوشی به نسبت امکاناتش دارا می باشد، مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت است. اگر شما و یا هموطنان عزیزمان بخواهند این گوشی را تهیه کنند می توانند به سایت WWW.GLX.IR مراجعه کنند و این گوشی را درب منزل خودشان تحویل بگیرند و از امکانات دیگر سایت مثل انجمن تخصصی که اگر تمایل به پرسیدن سوالات تخصصی خود و ارتباط با مدیران شرکت دارند؛ استفاده کنند و من امیدوارم که ما مثل همیشه بتوانیم از حمایت و اعتماد مردم برخوردار باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
saman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
comment
0
3
comment من خریدمش. خیلی راضی هستم.
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
comment
0
1
comment واقعا عاليه بي نظيره مچكريم جليكس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار