اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه مطرح کرد؛
گزارشگر: حسین عبدالعزیزی
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، باحضور در بخش های مختلف بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان امیدیه از جمله اورژانس، کودکان و دیگر بخش ها ضمن عیادت از بیماران سوالاتی را در خصوص میزان رضایتمندی و نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت از بیماران و همراهان مطرح کردند که پاسخ های بیماران و همراهان آنها نشان از رضایتمندی از اجرای این طرح در بین مردم این شهرستان داشت.
وی در این بازدید گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری و افزایش بودجه بخش سلامت توسط دولت تدبیر و امید و با توجه به اینکه موضوع سلامت اصلی ترین درخواست مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه ها است باید خدمات با کیفیت تر و بیشتری را به مردم ارائه کنیم.
این مقام مسوول تاکید کرد: بایدمؤلفه های حاکم بر سلامت مردم رعایت شود و موضوع پیشگیری را باید به عنوان اولویت برنامه ها قرار داد که نیاز به همکاری بین بخشی و اعلام پیوست های سلامت در همه بخش ها شود.
مخمل زاده با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت در گام اول تحول عظیمی در بخش دارو و درمان ایجاد شده است، افزود: در آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت هدف نخست دولت این بود که مردم در هزینه‌های بستری بیش از 10 درصد پرداختی نداشته باشند و همچنین برای دارو و ملزومات پزشکی به خارج از بیمارستان هدایت نشوند.
مخمل زاده در ادامه بر بکار گیری کارشناسان با تجربه برای ارتقای سطح نظارت دقیق بر مراکز ترک اعتیاد، در واحد غذا و داروی این شبکه تاکید کرد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تصریح کرد: حقیقتا شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه در راستای تحقق طرح تحول نظام سلامت در زمینه های مختلف دارویی و بیمارستانی گام های موثری برداشته است.
دکتر هومن نظری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه نیز در این بازدید از تسهیلات برای همراهان بیمار در برنامه تحول سلامت خبر داد و گفت: ملزومات برای همراه بیمار از جمله وسایل شخصی (دمپایی،لباس مناسب،لیوان،بشقاب) میز کنار مبلی، پذیرایی میان وعده و فضای برای استراحت مادران ارائه می‌شود.
وی افزود: در اجرای طرح تحول نظام سلامت هدفی جز خدمت به مردم وجود ندارد.
شایان ذکر است: در این بازدید که به همراه کارشناسان خبره غذا و داروی این معاونت انجام شد، داروخانه ها، مراکز ترک اعتیاد و بیمارستان این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار