اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
فریاد تنفر و انزجار از جنایات گروهک تکفیری تروریستی داعش و حمایت از مردم مظلوم کوبانی امروز جمعه در سنندج طنین انداز شد و نمازگزاران بعد از اقامه نماز در دفاع از مردم کوبانی راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی بعد از نماز جمعه از مقابل مسجد جامع سنندج در خیابان امام (ره) آغاز و در میدان انقلاب این شهر ، به پایان رسید.

عبدالمحمد زاهدی استاندار، ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج، علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استاندار، سید احسن علوی و سالار مرادی دو نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران و جمعی از مسوولان نظامی، انتظامی و اداری در این راهپیمایی شرکت داشتند.

اقشار مختلف مردم امروز با در دست داشتن پلاکارد، پارچه نوشته و دست نوشته هایی جنایات داعش را محکوم کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم کوبانی اعلام نمودند.

کوبانی تنها نیست، زنده باد زنان و مردان مقاوم کوبانی، داعش جنایت می کند ترکیه حمایت می کند، شنگال و کوبانی جنایت انسانی، مرگ بر تروریست و تروریسم، ترکیه عربستان خجالت خجالت، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دیگر مضامین پلاکاردها و دست نوشته های راهپیمایان سنندجی بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار