شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از افزایش نرخ کرایه‌های ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز خبر داد.

مسعود یزدی اظهار کرد: از بیش از دو سال گذشته تاكنون هيچ‌گونه افزايش نرخ کرایه در سازمان اتوبوسرانی اهواز اعمال نشده است. شورای شهر اهواز سال گذشته اقدام به تصویب افزایش نرخ کرایه اتوبوس شهری اهواز کرد و قرار بود این مصوبه از ابتدای سال 93 عملیاتی شود. فرمانداری اهواز نیز در تاریخ 15 اردیبهشت تائیدیه مربوط به اجرای این مصوبه را اعلام کرد و سرانجام این مصوبه در مهرماه 93 به اجرا درآمد.

 وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه و با توجه به افزایش بهای قطعات و تجهیزات اتوبوس و هزینه بسیار بالای سرویس و نگهداری اتوبوس‌ها و همچنین به منظور افزایش انگیزه در بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل عمومی در جهت استمرار ارایه خدمات به شهروندان گرامی، نرخ کرایه اتوبوس از امروز شنبه (19 مهرماه) افزایش یافته و قابل اجرا است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان این‌که در برخی خطوط، نرخ کرایه صددرصد افزایش داشته است، افزود: از شهروندان می‌خواهیم با خرید و شارژ به موقع شهروند کارت و پرداخت بهای بلیت، سازمان را در ارایه خدمات به شهروندان عزیز یاری کنند.

یزدی گفت: نرخ جدید کرایه اتوبوس‌های بخش ملکی سازمان و بخش خصوصی در پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز موجود است. شهروندانی که قصد جابه‌جایی در ایستگاه‌های بین راهی را دارند، جهت کاهش هزینه‌های خود از اتوبوس‌هایی با کرایه پایین‌تر استفاده کنند.

وی افزود: سامانه پیام کوتاه 30007675 روابط عمومی سازمان آماده دریافت نظرات شهروندان گرامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار