شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تردد خودروهای پلاک اروند با هماهنگی آقای ترکان صورت گرفت اما این عدم هماهنگی بین دولت و نماینده عالی دولت در استان خوزستان فقط ذهن مردم را درگیر می‌کند.
سید شکر خدا موسوی اظهار کرد: درباره تردد خودروهای اروند پیگیری‌های مستمری انجام شد اما عدم هماهنگی پیش آمده میان دولت و نماینده عالی دولت در استان خوزستان فقط ذهن مردم را درگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه خودروهای پلاک اروند اکنون در همه نقاط استان خوزستان در حال تردد هستند، گفت: امیدوارم که با یک تصمیم صحیح دغدغه‌ها و نگرانی مردم در این رابطه رفع شود.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مصوبه استانی تردد خودروهای پلاک اروند با هماهنگی آقای ترکان صورت گرفت اما معلوم نیست  چرا این بحث تحت الشعاع مصوبات دولت قرار گرفت.

وی افزود: درباره بحث تردد خودروهای اروند نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان به صورت جدی پیگیری می‌شود و امیدواریم این پیگیری‌ها به نتیجه‌ای برسد.

موسوی عنوان کرد: تردد خودروهای پلاک اروند در کل استان خوزستان منطقی است چرا که وضعیت آب و هوایی و جاده‌های استان نا‌مناسب است.

وی اضافه کرد: استاندار خوزستان نماینده عالی دولت در استان است و با توجه به اختیاراتی که داشت، تردد خودروهای پلاک اروند را در کل استان خوزستان آزاد اعلام کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار