شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
فرماندار خرمشهر:
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمشهر در نشست ولی الله حیاتی فرماندار شهرستان خرمشهر با شهردار خرمشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر، مسائل، موضوعات و مشکلات عمران شهری بررسی شد. 
فرماندار خرمشهر در این نشست بر نقش محوری اعضای شورای اسلامی شهر در رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: اهداف ما باید اهداف کلان نگر باشد و دنبال این نباشیم که فلان کار که انجام میشود بنام چه کسی تمام می شود باید همه کارها بنام خرمشهر انجام شود.
حیاتی با اشاره به ظرفیتهای بزرگ اقتصادی منطقه از جمله سازمان منطقه آزاد اروند گفت: همه ما باید در این راستا کوشا باشیم و با وفاق و همدلی از تمام ظرفیتهای مادی و معنوی حداکثر استفاده را ببریم . 
وی افزود: نه تنها با سازمان منطقه آزاد اروند بلکه با هر سرمایه گذاری که در مسائل اقتصادی ورود کند باید با استراتژی برد- برد برخورد کنید زیرا هیچ موقع با استراتژی برد- باخت نمی توان در مسائل اقتصادی موفق شد. 
حیاتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور سرمایه گذاران در بخش خصوصی عنوان کرد: ما باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشیم و با روی گشاده از آنها استقبال کنیم و مقررات را برای آنان، منعطف نماییم نه اینکه در بروکراسی اداری آنها را گرفتار کنیم.
وی تاکیدکرد: استفاده از ظرفیتهای سرمایه گذاری وظیفه همه ماست.
فرماندار خرمشهر یادآور شد: ما نباید در توسعه و عمران شهری دچار مسائل جزئی و حاشیه ای شویم، چرا که ما را از هدف غایی که داریم دور می سازد.
وی بیان داشت: بعضی از کارها با مدیریت رفع و رجوع می شوند و نیاز به تامین اعتبار و طرح پروژه ندارند، من جلمه خدمات شهری و جمع آوری نخاله ها در سطح شهر که به یک معضل تبدیل شده است .
وی با اشاره به وظایف شهرداری در نگهداری از جایگاهها و اماکن عمومی از جمله ایستگاه های اتوبوس، تنظیف و زیباسازی ورودی شهر خواستار پیگیری جدی و توجه بیشتر نیروهای شهرداری به این موضوع شد. 
حیاتی تاکید کرد: اولویت ها را لحاظ کنید و بررسی کنید که اولویتهای اصلی و مهم خرمشهر کدامند و در این راستا گام بردارید.
حیاتی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب همه ما باید تلاش کنیم و کارهایی انجام دهیم که زود بازده باشند و مردم نتیجه تلاشهای شما را بصورت ملموس ببینند . 
وی افزود : شما بعنوان نماینده مردم هستید و با رای مردم انتخاب شده اید ، رای مردم تعهد آور و مسئولیت آور است، هم در مقابل مردم، هم در برابر خداوند.
حیاتی با اشاره به همایش شهرداران کلان شهرها از شهردار خواست موضوع را پیگیری و اولویتهای شهر را از جمله ورودی ها و ساحل سازی کارون را مد نظر قرار دهد . 
فرماندار خرمشهر اظهار داشت : اگر در تمام امورات هوای نفس خود را کنار بگذارید و رضای خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانید مطمئن باشید موفق خواهید شد. انشاءالله با وفاق و همدلی و استفاده از ظرفیتهای شهرستان از جمله نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی که از تریبون مجلس از حقوق مردم خرمشهر دفاع خواهد کرد در جهت جذب اعتبارات عمرانی برای شهرستان اهتمام نماییم. 
حیاتی بر ضرورت ساماندهی بازار روز همچنین محل تجمع احشام در مناطق ورودی شهر که باعث ایجاد وضعیت نامطلوب بهداشتی شده تاکید کرد و گفت : شهرداری به جد موضوع را پیگیری نماید و اگر نیاز به حمایت نیروی انتظامی بود، ورود کنند.
وی با تاکید بر اینکه ما نیازمند یک مدیریت جهادی در توسعه عمران شهری در خرمشهر هستیم افزود : با پشت میز نشستن و دستور دادن کار انجام نمی شود . درست است که قانون برای همه یکسان است ولی میشود در قانون به دنبال تبصره هایی گشت که کار مردم راحت تر انجام شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار