اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
آیت اله موسوی جزایری روز گذشته از برگزاری نشستی در خصوص انتقال آب کارون در تهران خبر داد، وی معتقد است این طرح صدمات مخرب و خطرناکی را به خوزستان وارد خواهد کرد.

آیت اله موسوی جزایری با اشاره به تصمیم استاندار خوزستان مبنی بر آزاد شدن تردد خودروهای پلاک اروند  گفت: این طرح باید ادامه پیدا کند و ما از استاندار خوزستان در این خصوص حمایت خواهیم کرد.

امام جمعه کلانشهر اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح موضوع انتقال آب اظهار کرد: بزودی در این خصوص نشستی در تهران برگزار می شود که مصمم به شرکت در این جلسه و تلاش برای جلوگیری از این طرح هستیم.
آیت اله جزایری افزود: ریاست جمهور بر وعده ای که به مردم خوزستان داده اند، ایستادگی و استقامت دارند و نسبت به انتقال آب کارون مخالفت خود را اعلام کرده، این در حالی است که وزیر نیرو نیز در این خصوص از جلوگیری از انتقال آب کارون حمایت کرده است، اما فشارهای زیادی از جانب طرف مقابل وجود دارد که این احتمال را بوجود می آورد که عزم راسخ ریاست جمهور را متزلزل نماید.
وی ادامه داد: با همه فشارهایی که وجود دارد تلاش خواهیم کرد که این طرح مخرب و خطرناک به خوزستان وارد نشود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید در خصوص انتقال آب اتحاد جدی میان رسانه و نمایندگان مجلس بوجود آید، گفت: قطعا با اتحاد میان این 2 نیوری بزرگ و توانمند در کشور می توان منافع استان را در کلیه زمینه ها پیشبرد. چراکه نمایندگان مجلس از اختیارات قانونی برخوردارند که قطعا می تواند موثر واقع شود.
وی با اشاره به اهمیت تلاش جدی مطبوعات در خصوص اطلاع رسانی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: رسانه های ما باید بدانند که دشمنان متعددی وجود دارد که در صدد تبلیغات و تخریب نظام اسلامی وجود دارد به همین سبب می توان از رسانه بعنوان یکی از ارکان اصلی نظام نام برد. بنابراین باید با وحدت کلمه و انسجام بهینه در مقابله با این هجمه ها قرار گرفت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
comment
6
2
comment درود بر آیت الله جزایری که همیشه مدافع حقوق مردم استان است ، انصافا ایشان جایگاه پدری در استان دارند و همیشه با مشی معتدلی که دارند منشا تحولات فراوان هستند ...
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
comment
6
2
comment درود بر ایت الله موسوی جزایری؛ ماهم از کارون حمایت میکنیم ...
توقف دائمی همه طرحهای انتقال اب از سرشاخه های ((کارون و دز )) مطالبه عمومی مردم،مسئولان و روحانیت خوزستان است و دولت محترم وظیفه دارد به خواسته خوزستانیها توجه کند و به قولهای خود به مردم خوزستان عمل نماید.
comment
الهايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
comment
5
1
comment انشاالله تمام دلسوزان استان همگام با اين سيد بزرگوار براي پيشرفت استان همت كنند
comment
سبحان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
comment
4
2
comment کارون پر اب و تردد خودروهای پلاک اروند؛ حداقل مردم خوزستان است و هیچکس نمیتواند مردم را از حقوقشان محروم کند.
از توجهات دلسوزانه ایت الله موسوی جزایری به مسائل مهم خوزستان و همچنین از مدیریت اگاه استان جناب اقای مقتدایی متشکرم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار