اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۸۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان خوزستان بلامانع است
رییس پلیس راه استان خوزستان نیز عنوان کرده که تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان خوزستان بلامانع است و در این خصوص ممنوعیتی وجود ندارد.

سرهنگ قاسم قدرتی در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اینکه پلیس از تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان جلوگیری و اقدام به جریمه می کند، گفت: ممانعت از تردد خودروهای اروندی در دیگر شهرهای استان تنها یک شایعه است و به هیچ وجه صحت ندارد.

این مقام مسئول در پلیس راه استان از شهروندان خوزستانی خواست تا به اینگونه شایعات توجه نکنند و افزود: خوردهای پلاک اروند تحت نظارت سازمان منطقه آزاد اروند تردد می‌کنند و هرگونه اطلاعیه و دستورالعمل اصلاحی در این خصوص از طریق این سازمان و یا فرماندهی انتظامی خوزستان اعلام می شود.

وی تاکید کرد: تردد خودروهای پلاک اروند بدون هیچ مشکلی در سطح استان ممکن است و شهروندان خوزستانی می توانند در محدوده تعریف شده، اقدام به تردد کنند.

مرجع خبر : ایسنا سرویس: اقتصادي - اقتصاد كلان

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
رضا آبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
comment
2
9
comment دوست عزیز همین الان در سایت... خوندم که رییس پلیس راهور استان گفتع تردد ممنوعه و خودروها توقیف و جریمه میشوند.
متاسفانه این سایت بطور خصمانه اقدام به تشویش اذعان عمومی میکنه.
از شما خواهش دارم ترتیبی اتخاذ فرمائید خبرها دقیقتر از طریق خودتان پیگیری شود.
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
comment
1
4
comment دوستان من همین الان با دفتر سرهنگ قدرتی و مرکز پیام پلیس راه تماس گرفتم .گفتند تردد کاملا آزاده فقط ایشان برخی از مطالبی که در گذشته بعضی از رسانه ها از طرف ایشان نقل کرده اند را تکذیب کرده اند.
میتوانید جهت اطمینان با شماره های زیر تماس بگیرید :
دفتر سرهنگ قدرتی : 3832057
مرکز پیام پلیس راه : 3832056
comment
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
comment
1
2
comment آقارضا من هم خواندم ولی همان سایت ان خبر را پاک کرد
comment
فرزین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
comment
0
0
comment همه مسوولین در مورد آزادی تردد در کل جاده های خوزستان حرف میزنند ولی کسی به موضوع مالکیت و یا ماتدن در شهرهای دیگه حرفی نمیزنه .
یکی از دوستان مربوطه در منطقه آزاد میگه . اونایی که خودروهاشون رو شبها در بجز محدوده شهرهای منطقه اروند پارک میکنند در آخر سال با عوارض و جرایم سنگینی مواجه میشوند .
comment
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
comment
0
1
comment جای تاسف است که خبرگزاری های کشور نگاه به همه کشور نمی کنند و نگاهشان به تمام کشور ازبلندای برج میلاد است با اینکه رسالتی دارند به وسعت همه مردم کشور ولی تبدیل شده اند به رسانه هایی تهرانی و پای نفت نشین.

جمال درویش مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان هم اینگونه پاسخ می دهد:در استان 99 درصد رسانه ها همراه با این مصوبه استاندار هستند اما برخی از رسانه های کشور مخالف این موضوع هستند.

وی ادامه داد:پرونده تردد خودروهای پلاک اروند بسته شده و باید سراغ گام بعدی رفت اما بعضی از رسانه ها به عمد به این مسئله دامن می زنند بالاخره در کشور و در استان خودمان هم افراد کج سلیقه ای هستند که این کار که نفعش برای خوزستان است را نمی توانند ببینند.

مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان ادامه داد:ممکن است کارخانه هایی در کشور وجود داشته باشد که هزینه کنند تا جلوی این مصوبه در استان خوزستان گرفته شود تا رقیب خود را از میدان به در کنند.

به هر حال امیدداریم لااقل این رسانه ها حداقل اخبار خوزستان را از دریچه دفاتر خود در استان ها منتشر کنند نه از پشت میزهایی که به کارخانه های خودروسازی چسبیده است!
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment متاسفانه منم هرچه میپرسم بیشتر سر درگم میشم میگن ترذ ازاد توقف ممنوع خودشون هم نمیدونن کسی هم نمیاد توضیح بده ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار