اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
یکی از شهروندان چند روز پیش جلویم را گرفت وگفت راستی از مترو اهواز چه خبر؟ (پیش خودم با نیشخند سردی به خودم گفتم منه خبر نگار که نه جایی در اداره ارشاد و نه جایی در محافل ادبی دارم  چون خبرم نمی کنند چون در لیست ارشاد نیستم) گفتم درست می شود. 

ناگهان با چشمانی برقلمبده روزنامه ای را نشان  داد وگفت: اینجا را جناب خبرنگار خواندی من به روزنامه نگاه کردم نوشته بود منتظر دستور رییس جمهور در خصوص بازکردن ال سی برای متروی اهواز هستیم. گفتم خوب . گفت خوب که خوب این یعنی چه گفتم یعنی اعتبار بانکی برای پول که خرج مترو کنند .طرف که سخت عصبانی شده بود گفت سال ها دارند به دهان این اژدها پول می ریزند اخر کی سیر می شود ؟گفتم من هم مثل شما ! ناگهان برخاست که با یک سیلی جانانه حسابم برسد که خدا کمک کرد وجلوش گرفتن با داد وفریاد می گفت: پس کار شما خبرنگارا چیه؟ اگر انتقاد نکنید پس فلسفه کار شما چسیت؟ 

دراین لحظه ایستگاه اتوبوس رسیدیم. اتوبوس ایستاد. من عین قرقی بیرون جستم. خدا را شکر کردم که زیر سبلی یک سیلی را رد کردم.وقتی شب روزنامه را نگاه کردم معاون استاندار هم اظهار نظر کرده بود که حل مشکل فایناس قطار شهری اهواز در خواست مردم ومسئولین خوزستان است. با خودم گفتم اول اینکه اهواز به شهر های دیگر ارتباط ندارد که مسولین همه استان درخواست کنند.دوم اینکه سال هاست که مردم اهواز درخواست کردند یا قطار شهری را با وجود حفاری ها به اتمام برسانند ویا از خیر این قطار شهر بگذرند. ما در شهر اهواز حتما باید قطار شهری داشته باشیم؟ وگرنه از قافله عقب می افتیم. البته الان هم افتادیم. ولی خوب تا نیمه راه رفتیم. اگر مسئولین و شورای شهر اهواز راست می گویند. قطار اصلی را ده سال بر نداشتید و از شهر بیرون نبردید که از پل سیاه تا صنایع فولاد قطار شهری رو زمینی را راه اندازی کنید. بله حکایت مترو دراهواز همچنان مثل سریال ها ادامه دارد 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار