اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
پیکر شهید اهوازی مدافع حرم زینبی صبح امروز پنجشنبه با حضور گسترده مردم اهواز و برخی مسئولان استان خوزستان،در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم که با قرائت نماز بر روی پیکر شهید جبار دریساوی آغاز شد با تشییع شهید توسط مردم تا چهارراه زند ادامه پیدا کرد و پس از آن پیکر مطهر این شهید به آرامگاهش در بهشت آباد اهواز در کنار مزار شهید علی هاشمی منتقل شد.

استقبال گسترده مردم از این مراسم حال و هوای خاصی به مرکز شهر اهواز بخشیده بود و پس از ماه ها بار دیگر عطر شهیدان در خیابانهای اهواز پیچاند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا، عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و سایر مسئولان نظامی و محلی در این مراسم همراه با اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

جبار دریساوی در دوران دفاع مقدس یکی از فرماندهان شجاع و دلیر بود که مراتب فرماندهی و مدیریت را در دوران دفاع مقدس در  گردان امیرالمومین گردان جعفرطیار طی کرد. وی به عنوان فرمانده دسته و گروهان در عملیات های مختلف در خوزستان و کردستان نقش آفرینی کرد وبعد از جنگ در تیپ حضرت حجت فرمانده گردان بود.

روحیه شهادت طلبی و ایثار او بین بچه ها زبانزد بود جبار خیلی خوش اخلاق بود و نسبت به مسائل دینی و شرعی تقید خاصی بود وی از خدمتگرازان عزای سیدالشهدا بود و سیره اش دیدار و سرکشی به خانواده های شهدا در اهواز و سایر شهرستان ها بود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار