اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
متأسفانه کارگروه اشتغال در استان‌ بسیار ضعیف و با توجه به اینکه مجری و متولی اشتغال جوانان، دولت است امیدوار هستیم دولت عزم جدی تری و اراده مستحکمی داشته باشد و این موضوع منوط است به راه اندازی کارگروه ملی اشتغال تا برای دغدغه اشتغال جوانان راهکارهایی ارائه دهند.

بعد از مسئله اشتغال، موضوع ازدواج و بالا رفتن سن ازدواج جوانان هم اکنون به عنوان دومین دغدغه مورد توجه مسئولان قرار گیرد و دانشگاه‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک‌ها هر کدام باید به نوعی وارد میدان شوند تا با همکاری تمام این دستگاه‌ها بتوان اقداماتی برای جلوگیری از ایجاد بحران در موضوع ازدواج جوانان انجام داد. 

دستگاه‌های فرهنگی کشور باید ساده زیستی را در بین جوانان و خانواده‌ها ترویج کنند و به‌گونه‌ای نباشد که جوانان تصور کنند از ابتدای زندگی مشترک خود باید تمام امکانات را در اختیار داشته باشند.

وام ازدواج یکی دیگر از موضوعاتی است که باید بانک مرکزی به صورت جدی در حل مشکل پرداخت‌های وام ازدواج جوانان ورود پیدا کند و در خصوص ضامن‌هایی که برای پرداخت وام وجود دارد تجدید نظرهایی انجام شود و دستگاه‌ها باید از اقدامات شعارگونه در حیطه جوانان خارج و به صورت عملی وارد میدان شوند و برای حل مشکلات آنها اقدام کنند.  

هم وزارت کار هم وزارت امور اقتصاد و دارایی  و وزارت آموزش و پرورش نمی توانند هماهنگ بشوند تا یک طرح جامعی  برای برای نیروی جوانی که با پول این کشور بزرگ می شود موقع شکوفایی اش ثمره خود را به دیگران بدهد.  چرا همه چیز را سر گیر و بند مسائل اخلاقی اجتماع می شکنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار