یکی از شهروندان اهوازی با حضور در محل تحریریه پایگاه خبری شوشان از آنچه وی ارسال مکرر یک پیامک تبلیغاتی و کسر هزینه آن با وجود تماس های مکرر با اپراتورهای مختلف برای لغو آن گلایه مند بود. حسنعلی محمد زاده مشترک همراه اول می گوید: حدود 40 روز است که سعی دارم با تماس با اپراتورههای مختلف همراه اول انصراف واعتراض خود را برای قطع و عدم ارسال پیامک تبلیغاتی از سوی این شرکت تبلیغاتی به آنان اعلام کنم.اما با وجود اینکه مسئولان همراه اول از غیرفعال شدن این سرویس خبر می دهند اما همچنان شاهد ارسال پیامک های تبلیغاتی از سوی شرکت مذکور هستم. وی می گوید: تلاش اپراتورهای همراه اول برای قطع این پیامک تبلیغاتی بی حاصل بوده است به طوری که موجب شگفتی آنان نیز شده است. محمدزاده می گوید: پیام تبلیغاتی بازی حروف الفبا است که با شماره ... به تلفن همراه من ارسال می شود که باوجود غیرفعال شدن بلافاصله مجدد این سرویس فعال می شود. این مشترک همراه اول می گوید: به غیر از محتمل شدن هزینه های مادی بی جهت در این زمینه ؛ این مشکل موجبات آزار و اذیت اینجانب را فراهم آورده است. از مسئولان می خواهم در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورند و یا شماره تماسی از این شرکت تبلیغاتی را برای پیگیری در اختیارم قرار دهند. محمدزاده می گوید: عدم غیرفعال شدن این پیامک تبلیغاتی و عدم پاسخگویی مناسب شرکت همراه اول در این زمینه جای تامل دارد. تلفن و سرشماره تبلیغاتی این مشترک همراه اول در تحریریه شوشان محفوظ است.