اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان:
تقی زاده محور توسعه در دنیای امروز را دانایی عنوان کرد و بیان داشت: جامعه ما درحال حاضر دچار فقر پژوهشی است و یکی از اولویت ها د رتوسعه پایدار پژوهش است و اگر موفق شویم در این مسیر قرار بگیریم راه ترقی و پیشرفت را خواهیم یافت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: در بسیاری از نهادها و سازمان ها، برنامه ریزی ها و تصمیماتی که گرفته می شود به دلیل بی توجهی و استفاده نکردن از تحقیقات پژوهشی ماندگار و ثابت نیست.
مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان: بی توجهی به پژوهش موجب بی ثباتی دربرنامه های سازمانی می شود
به گزارش ایرنا 'محمد تقی زاده' دوشنبه در هفتمین همایش ارائه یافته های پژوهشی که باهمکاری دانشکده علوم تربیتی و دانشگاه شهید چمران اهواز در محل تالار طلاییه آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه به دلیل این که بیشتر برنامه ها و تصمیمات نهادها و سازمان ها در استان بدون استفاده از تفکر آموزشی و پژوهشی انجام می شود با عوض شدن کارشناس و یا مسوول آن نهاد، برنامه ها نیز تغییر می کند.

وی گفت: برنامه هایی که در دستگاه ها ایجاد و اجرا می شود متاسفانه به دلیل استفاده نکردن از پژوهش و تحقیق و به علت استفاده از سلیقه های فردی مدام در دست تغییر هستند که این مهم باعث ایجاد مشکلات زیادی در نظام و ساختار نهاد ها و سازمان ها می شود و نشان از اهمیت پژوهش و تحقیق در فعالیت و برنامه های دستگاه ها دارد.

تقی زاده افزود: میراث و فرهنگ یک جامعه زمانی به درستی انتقال می یابد که پشت آن یک تفکر پژوهشی باشد. 

وی محور توسعه در دنیای امروز را دانایی عنوان کرد و بیان داشت: جامعه ما درحال حاضر دچار فقر پژوهشی است و یکی از اولویت ها د رتوسعه پایدار پژوهش است و اگر موفق شویم در این مسیر قرار بگیریم راه ترقی و پیشرفت را خواهیم یافت.

تقی زاده در ادامه بیان داشت: ذهن معلم و دانش آموزان باید پیوسته درگیر مقوله مهم پژوهش باشد و موسسات پژوهشی باید بیش از این تقویت شوند، تنها نباید در دانشگاه به دنبال پژوهش باشیم.

در این همایش 9 مقاله از سوی اساتید و معلمان در حوزه روان شناسی و علوم تربیتی در طول دوروز ارائه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار