اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
نماینده ولی فقیه در خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد
خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حوزه‌های علمیه در خوزستان توسعه مناسبی پیدا کردند و اکنون ۵۰ مدرسه علمیه در خوزستان به تربیت طلبه مشغول هستند.
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، بااشاره به افتتاح فاز اول حوزه علمیه الغدیر اهواز اظهارکرد: حوزه های علمیه در بسیاری از شهرها و به خصوص در مناطق خوزستان توسعه یافته اند.
وی بااشاره به حضور پرشور مردم در افتتاح حوزه های علمیه در خوزستان گفت: حضور پرشور مردم در مراسم افتتاح حوزه‌ها نشانه ی اتحاد مردم زیر پرچم غدیر و ولایت امیرالمومنین علی(ع) است.
زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان ضمن تشکر از زحمات آیت الله حسینی بوشهری در پشتیبانی از توسعه حوزه های علمیه افزود: حوزه‌های علمیه در خوزستان توسعه مناسبی پیدا کرده اند و اکنون 50 مدرسه علمیه در خوزستان به تربیت طلبه مشغول هستند.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط و نیاز اهواز از این تعداد مدارس، 20 مدرسه دینی در کلانشهر اهواز ایجاد شده است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: در این مدارس دینی, مراکز تخصصی فلسفه, حکمت و تبلیغ ولایت نیز تأسیس شده است.
وی با ذکر خاطره‌ای از مقام معظم رهبری ادامه داد: حدود 8 سال قبل در محضر مقام معظم رهبری بودیم که معظم له فرمودند: حوزه‌های علیمه در خوزستان پتانسیل مناسبی برای مقابله با تحرکات دشمن و به ویژه وهابیت دارند.
آیت الله جزایری در خاتمه افزود: ما با هدف مقابله با خطر گروه‌های انحرافی به ترویج اسلام ناب محمدی(ص) از طریق حوزه های دینی در خوزستان پرداخته‌ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار