شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸

مديركل امور مالياتي خوزستان گفت: دريافت كد اقتصادي موجب خدمات‌رساني مالياتي بهتر و شفافيت در معاملات و افزايش سطح مشاركت صاحبان مشاغل در ارائه اظهارنامه مالياتي الكترونيكي مي‌شود.

محسن كاوياني با بيان اين‌كه تاكنون 37 هزار و 61 نفر جهت دريافت كد اقتصادي ثبت‌نام كرده‌اند، عنوان‌كرد: كليه مؤديان مالياتي جهت تكميل اظهارنامه مالياتي عملكرد 90 خود تا پايان تيرماه سال‌ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه www.intamcdia.ir نسبت به تكميل اظهارنامه مالياتي عملكرد سال 90 خود و درج كد اقتصادي، كد ملي و كدپستي محل قانوني مؤدي اقدام و پس از تكميل و امضاء به واحد مالياتي ارايه نمايند.

وي هدف از اجراي طرح دريافت كد اقتصادي را ارايه خدمات‌رفاهي مناسب، مشاوره‌هاي مالياتي در مدت زمان انجام ارايه و تسيلم اظهارنامه الكترونيكي عنوان‌كرد و از كليه اشخاص حقيقي و حقوقي خواست با توجه به فرصت باقي‌مانده، به سامانه ثبت كد اقتصادي به نشاني www.tan.jov.ir مراجعه و نسبت به دريافت كد اقتصادي اقدام كنند.

مديركل امور مالياتي خوزستان افزود: كليه اشخاص حقيقي نيز از ابتداي خردادماه امسال ملزم به دريافت كد اقتصادي خود از اين سامانه مي‌باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار