شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
تقی زاده خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: آموزش و پرورش از نظر تامین منابع مالی در شرایط بسیار نامناسبی است.
 مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: آموزش و پرورش این استان دو هزار و 300 میلیارد ریال مطالبه از کارخانجات و حوزه ساختمانی دارد.

 محمد تقی زاده در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان در محل استانداری خوزستان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان بالغ بر یک هزار و 300 میلیاردریال مطالبه از کارخانجات استان دارد و طبق قانون پرداخت حق پنج درصدی عوارض ساخت ساز بالغ بریک هزار میلیارد ریال مطالبه نیز از این محل دارد.

وی با بیان اینکه این مطالبات سرانه مدارس استان است و برای اداره مدارس استان هزینه می شود گفت : اعتباری که سالانه برای مدارس استان در نظر گرفته می شود 30 میلیارد ریال است که تنها صرف هزینه های جاری همچون پرداخت هزینه آب و برق می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان داشت: آموزش و پرورش از نظر تامین منابع مالی در شرایط بسیار نامناسبی است.

تقی زاده با اشاره به طرح تعیین مشاور آموزشی و پژوهشی در آموزش و پرورش استان افزود: این طرح با تاکید استاندار به عنوان یک برنامه یک ساله به مناطق و نواحی استان ابلاغ شده است که به عنوان یک برنامه راهبردی باید این طرح در آموزش و پرورش استان اجرایی شود.

همچنین در ادامه جلسه استاندار خوزستان بیان داشت: مشاوران پژوهشی برای فعالیت در حوزه آموزش و پرورش را می توان از انجمن نخبگان استان انتخاب کرد.

' عبدالحسن مقتدایی در ادامه افزود: فرمانداران در هر شهرستان می توانند نقش بسیار زیادی در روند آموزش و پرورش منطقه خود داشته باشند.

وی گفت: تنها تهیه و تدوین دستورالعمل ها مهم نیست و باید این حساسیت در فرمانداران ایجاد شود که این ابلاغیه ها را به طور کامل اجرا کنند و به آسانی از کنار آن ها نگذرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار