اگر پارتي‌بازي در نحوه استخدام‌ها رخ دهد و حقي از جوانان استان ضايع شود، مطئمن باشيد من نام استخدامي‌ها و واسطه‌ها‌ را اعلام و تا وزارتخانه دنبال خواهم كرد.

"> نام واسطه ها را افشا می کنم
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴

اگر پارتي‌بازي در نحوه استخدام‌ها رخ دهد و حقي از جوانان استان ضايع شود، مطئمن باشيد من نام استخدامي‌ها و واسطه‌ها‌ را اعلام و تا وزارتخانه دنبال خواهم كرد.

نماینده اهواز در خصوص استخدام 3 هزار نيرو جديد در نيمه اول امسال، گفت: من سر حرفم هستم و اگر پارتي‌بازي در نحوه استخدام‌ها رخ دهد و حقي از جوانان استان ضايع شود، مطئمن باشيد من نام استخدامي‌ها و واسطه‌ها‌ را اعلام و تا وزارتخانه دنبال خواهم كرد.

شریف حسینی گفت: اين درد كهنه است ولي بايد از جايي شروع شود اين موضوع نيازي به فرهنگ‌سازي ندارد و معتقدم بعضي از فرهنگ‌ها بايد با زور اجرايي شود.

نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي گفت: امسال از سوي مقام معظم رهبري به سال حمايت از توليد داخلي نام‌گذاري شده و لذا امسال بايد با كساني كه بر خلاف جهت اين نام‌گذاري‌ گام بر مي‌دارند برخورد شود، حالا هر كسي كه مي‌خواهد باشد.

به گزارش شوشان و به نقل از ایسنا، سيدشريفي حسيني، اظهاركرد: متاسفانه در خوزستان شكر توليد مي‌شود اما در انبارها نگه داشته شده و از خارج كشور شكر وارد مي‌كنيم و اگر جلوي اين واقعيت‌ها گرفته نشود مطمئنا با مشكل عديده‌اي مواجه خواهيم شد.

وي با بيان اين‌كه نياز كشور مشخص است و واردات بايد مديريت شود، تصريح‌كرد: اگر نياز كشور واردات شكر باشد پس بايد اين كار انجام شود. اما اگر در داخل توليد مي‌شود نبايد از خارج شكر وارد شود؛ دولت متولي اين امور است و بايد به جد با متخلفان برخورد كند.

نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي كلماتي همچون سلطان شكر و مافلياي شكر و همين‌طور تيم‌هاي واردكننده شكر را بعضا توهم و بعضا واقعيت عنوان‌كرد و افزود: اگر نمي‌خواهند از شكر موجود استفاده كنند و آن را در انبار نگه دارند، پس چرا زمين‌هاي كشاورزي كه زماني در آن گندم كشت مي‌شد، به توسعه نيشكر تحويل داده شده تا گياه نيشكر در آن كاشته شود. آيا دليل‌شان فقط گرفتن زمين از كشاورزان بوده و يا اين‌كه قصد استفاده بهينه‌ داشتند و كالا و محصولي را كه زماني به خارج كشور وابسته بوديم، در داخل توليد كنيم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار