شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
فرماندارحمیدیه :
دغلاوی همچنین از احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرستان حمیدیه درزمینی به مساحت 5 هکتار خبر داد و افزود: کلنگ احداث آن با هماهنگی این دانشگاه در16 آذرماه امسال به مناسبت روز دانشجو زمین زده می شود.
فرماندارحمیدیه :  مجتمع بزرگ تفریحی و سرگرمی درمحورسوسنگرد به اهواز درمسیرجاده راهیان نور احداث می شود.
 جواد دغلاوی فرماندار شهرستان حمیدیه اعلام کرد : مجتمع بزرگ تفریحی و سرگرمی شامل بازارچه , شهربازی , قایق سواری درکانال های آب مسیردرحمیدیه , رستوران های بین راهی و استراحتگاه با اعتباری بالغ بر20 میلیارد ریال  درمحورسوسنگرد به اهواز( مسیرراهیان نور )   احداث می شود.
وی  یکشنبه درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان با اعلام این خبر افزود:  این پروژه درمراحل تعیین پیمانکار بسر می برد و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

دغلاوی همچنین از احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرستان حمیدیه درزمینی به مساحت 5 هکتار خبر داد و افزود:  کلنگ احداث آن با هماهنگی این دانشگاه در16 آذرماه امسال به مناسبت روز دانشجو زمین زده می شود.

به گفته وی دانشگاه پیام نور شهرستان حمیدیه هم اکنون با 280 دانشجو دریک باب مدرسه دایر است . با احداث ساختمان جدید این دانشگاه شاهد رشد کیفی و کمی آموزشی دراین شهرستان خواهیم بود.

دغلاوی به سایرطرح های عمرانی دردست اقدام شهرستان حمیدیه اشاره کرد و گفت : طرح بهسازی روستاهای شهرستان حمیدیه با 40 میلیارد ریال اعتبار , احداث استخر سرپوشیده ورزشی و تفریحی , احداث 3 باب سالن فوتسال هرکدام با اعتباری بالغ بر1800 میلیارد ریال ازجمله طرح های دیگری است که درحمیدیه در دست اقدام هستند.

  به گفته وی 2 باب سالن فوتسال مذکور  آماده بهره برداری است . فرماندار شهرستان حمیدیه افزود: طرح احداث بازارچه میوه و تربار حمیدیه با یک هکتار مساحت و 10 میلیارد ریال اعتبار دردست اجرا است که بزودی تحویل می شود . این بازارچه دارای 180 غرفه است که درگام نخست برای 180 نفر فرصت شغلی مستقیم ایجادمی کند.

  دغلاوی نسبت به استقرار دفترنمایندگی ادارات کل استان خوزستان  درشهرستان حمیدیه برای پیشرفت کارها تاکید کرد و گفت : 6 هکتار زمین برای احداث ساختمان فرمانداری و سایرادارات درحمیدیه پیش بینی و زمین مربوطه آماده احداث ساختمان  است . 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار