اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
شهری چون اهواز که دروازه ورود تشیع کشور  به شمار می‌رود، ورودی‌هایی این چنین نامناسب و زشت را مقبولیت ندارد و باید این ناهمواری را هموار کرده و با پشتوانه مردم به این مهم برسیم تا خوزستان و اهواز  بیش از پیش زیبا و زیباتر شود، زیرا مردم به دنبال زیبایی گم شده اهواز  هستند و باید ابتدا از ورودی ها شروع کرد.

متاسفانه اهواز ورودی های شهر اهواز  وضعیت مطلوبی ندارد و انتقاد مسافران گواهی بر این مدعاست.

ورودی‌های شهر اهواز وضعیت مناسبی که در خور نام آن  باشد را ندارد و انتقاد مسافران و رهگذران گواهی بر این مدعاست. 

وجود آسفالت های ناهموار و شکسته، دست انداز های متعدد، وجود چاله، جدول های فرسوده و گاهاً عدم وجود جدول، ریختن نخاله های ساختمانی و زباله، تردد خودرو های سنگین، جاری بودن رودخانه های فاضلاب ، نبود علائم رانندگی و... باعث عدم رضایت مردم و مسافران، رهگذران در بدو ورودی اهواز شده  است.

متاسفانه تمامی این تفاسیر به یک سو و از سوی دیگر تعمیرگاه ها و مکانیکی های متعدد در دو سمت خیابان ها و ورودی های سه گانه شهر بر زشتی ها می افزاید و متاسفانه همین امر تمامی زیبایی های شهر اهواز را زیر سوال برده است. 

بهبود کلی و رفع نواقص ورودی های چهار گانه اهواز نیازمند یک بازنگری کلی است تا بتوانیم در آینده شاهد دروازه های زیبا برای شهر زیبای خود  باشیم که باید شهرداری اهواز  با کمک شهرداری های مرتبط، اداره کل راه و شهرسازی  و دیگر ارگان های مرتبط چاره ای برای دروازه های ورود تشیع به  ایران اندیشیده شود.

امید می رود که مسئولان به جای وعده های که هیچگاه تحقق نمی یابد راه حلی برای این موضوع پیدا کرده و در اسرع وقت ورودی های را در خور نام اهواز  بسازند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار