اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری جاعلان کارت پایان خدمت در خرمشهر خبر داد.

سرهنگ محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی با اخذ مدارک و وجه نقد از اشخاص مختلف جهت درست کردن کارت معافیت اقدام به کلاهبرداری می نمایند.

وی افزود: که بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامیخوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی دو نفر متهم به هویت های (ش.ر) و (س.ب) شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

صالحی بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به کلاهبرداری و جمع آوری مدارک با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند که بلافاصله متهمان دیگر پرونده به هویت های (الف.ش) و (ج.ب) شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه رایانه، یک دستگاه چاپگر رنگی، تعدادی مدارک جعلی از جمله  کارت ملی اسکناس های 10 و دو هزار تومانی به مبلغ چهار میلیون و 470 هزار ریال کشف کردند. چهار متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اسناد و مدارک راهی مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: در راستای جلوگیری و هدر رفت فرآورده های نفتی و سرمایه ملی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان شادگان قرار گرفت.

صالحی اذعان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی از توزیع خارج از شبکه سوخت در منطقه (خور بور خضیر) در شهرستان شادگان با خبر شدند که پس از شناسایی قاچاقچیان با هماهنگی مقام قضایی تعداد پنج نفر دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی ماموران از مخفیگاه متهمان هشت هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 40 میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند. برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و سرمایه های ملی محکم و قاطع خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار