اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
فرماندار ویژه آبادان:
شهبازی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، 10 و 11 دی‌ماه امسال اجلاس سراسری نماز در اهواز برگزار می‌شود، اضافه کرد: از این‌رو در شهرهای استان، همایش‌های فرعی نماز برگزار می‌شود که در این عرصه آبادان پیشگام بوده است.
فرماندار ویژه آبادان گفت: امیدوارم همایش نماز تاثیر مطلوبی بر مردم متدین و مؤمن آبادان داشته باشد.

 عزیزالله شهبازی ظهر امروز در همایش نماز در سالن اجتماعات دانشکده نفت آبادان ضمن درود بر روان شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این روزها فضای شهر آبادان به یمن حضور 30 نفر از شهدای دوران دفاع مقدس در این شهر عطرآگین و معنوی است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، 10 و 11 دی‌ماه امسال اجلاس سراسری نماز در اهواز برگزار می‌شود، اضافه کرد: از این‌رو در شهرهای استان، همایش‌های فرعی نماز برگزار می‌شود که در این عرصه آبادان پیشگام بوده است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: به منظور برپایی هر چه مناسب‌تر و باشکوه‌تر همایش نماز در آبادان همگان با عزم و وظیفه‌ای که بر عهده داشتند در این زمینه ورود پیدا کردند.

معاون استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد تا اثرات مثبت ناشی از برپایی این همایش شامل تمام مردم مؤمن و متدین شهر شود.

شهبازی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه‌های یاد شده صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اساس قیام اباعبدالله الحسین(ع) برای اقامه نماز بود، افزود: در ظهر عاشورا امام حسین(ع) نماز را ترک نکردند و با وجود حضور بیش از 30 هزار نفر از دشمنان نماز را برپا داشتند.

شهبازی در پایان با بیان اینکه صداقت در گفتار و اخلاص در عمل از جمله خصوصیات ممتاز برپایی نماز است ابراز امیدواری کرد تا با وصف‌العین قرار دادن آمال و افکار قیام عاشورا به عنوان چراغ راه هدایت خود، بتوانیم بهره کافی را از اقامه نماز این ذکر معنوی به‌ دست آوریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار