اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
فرماندار اهواز:
ارزانی بیرگانی گفت:مردمی که در مرکز شهر زندگی می کنند چه گناهی دارند؟ مردمی که از مرکز شهر تردد می کنند چه گناهی دارند که باید دو سه ساعت در ترافیک باشند حالا دیگران هی بگویند حق حق اما مگر این مردم حق ندارند؟ اگر این 150 نفر حق دارند مردم یک شهر هم حق دارند.
اسماعیل ارزانی بیرگانی اظهار داشت:مردمی که در مرکز شهر زندگی می کنند چه گناهی دارند؟ مردمی که از مرکز شهر تردد می کنند چه گناهی دارند که باید دو سه ساعت در ترافیک باشند حالا دیگران هی بگویند حق حق اما مگر این مردم حق ندارند؟ اگر این 150 نفر حق دارند مردم یک شهر هم حق دارند.

اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز در گفتگو با رهیاب در خصوص حواشی پیش آمده در بحث انتقال بنکدارن از مرکز شهر اظهار داشت:من یک سوال دارم آیا آلودگی سایت شرق را آقای فلسفی باید بگوید؟ من به عنوان فرماندار هم نمی توانم بگویم فلان جا آلوده است اقای فلسفی معتقد است اینها که در محیط زیست هستند همه به نوعی تطمیع شده اند من که نمی توانم همه مملکت را متهم به تطمیع شدن بکنم چون اقای فلانی می خواهد یک سایتی را بسازد.

وی با بیان اینکه کسی را مجبور نکردیم به سایت شرق برود گفت: سه استعلام روی این پرونده است که خود اتحادیه بنکداران از محیط زیست استعلام کرده اند ما اصلا تعصبی نداریم که بنکداران به سایت شرق بروند شما یک نفر را پیدا کنید ما به او گفته باشیم باید آنجا بروید آیا کسانی که امروز در سایت شرق هستند در حال تولید سم علیه مردم هستند؟ امروز 100 بنکدار درسایت شرق مستقر هستند.

فرماندار اهواز تاکید کرد:نمی دانم آقای فلسفی چه تعصبی دارد و اصرار دارند که آنجا آلوده است اگر هم آلوده باشد تا یک دستگاه مسئول اعلام نکند ما نمی توانیم به صورت رسمی اعلام کنیم.

وی ادامه داد:روزی آب برای من آوردند مثل نوشابه مشکی بود گفتند آلوده است گفتم آن را به آزمایشگاه بدهید تا مدرک قانونی وجود داشته باشد اما اقای فلسفی می گوید همه آنها را خریده اند ولی ما از هر کجا استعلام کرده ایم گفته اند سایت شرق در کنار فولاد مشکلی ندارد و به ما کسی اعلام نکرده است که رفتن بنکداران به آنجا ضرر دارد.

 اسماعیل ارزانی بیرگانی با اشاره به سایت شمال غرب خاطر نشان ساخت: من به آنها که سایت شمال غرب هم رفتند کمک کردم و پیگیر کارهایشان هستم ولی یک زد و بند هایی پشت پرده است که صدایش بیرون نمی آید آن 88 قطعه زمینی که در شمال غرب می گویند راه اندازی شود من با شهرداری و شورا صحبت کردم تا خیابان اصلی آنجا را آسفالت کنند ولی از این 88 تا، 20 تا هم بنکدار نیستند بقیه کسان دیگری هستند یعنی من برای 20 نفر باید امکانات 88 نفری فراهم کنم من که وظیفه ندارم از پول دولت برای بقیه هزینه کنم خودشان باید برای خود مغازه ای تهیه کنند.

 وی با اشاره به اینکه ما به کسی اصرار نداریم بازارچه فردوس برود ادامه داد: مغازه های  پاساژ فردوس  10-12-16-18-20 متری هستند در پاساژ نظامی در پشت خیابان امام که بنکداران هستند 6-8-10 متری هستند و همین الان مشغول کار می باشند خب در فردوس که رفتند بروند کمی آنطرف تر انبار بگیرند الان انبارهای اینها در نظامی  در خانه های قدیمی و پر موش اطراف است که همین کار هم خلاف قانون است.

فرماندار اهواز گفت: چطور در موضوعات دیگر اقای فلسفی می گوید بگیرید و ببندید اما در موضوع بنکداران می گوید چرا می گیرید و می بندید؟ چرا در خصوص بارفروش ها که این اتفاق افتاد چیزی نگفتند چرا برای بازارچه هایی که شهرداری برخورد می کند چیزی نمی گوید؟

وی ادامه داد: 8 سال است به بنکداران گفته شده است از مرکز شهر بروید خودشان قبول کرده اند اما اقای فلسفی قبول ندارد این برای من جالب است من کی  می توانم اینها را از مرکز شهر جابه جا کنم؟ الان 45 تا از اینها بدون پروانه کار می کنند اگر کسی امروز بدون پروانه کار کند آیا مغازه او را نمی بندند؟

ارزانی بیرگانی گفت:مردمی که در مرکز شهر زندگی می کنند چه گناهی دارند؟ مردمی که از مرکز شهر تردد می کنند چه گناهی دارند که باید دو سه ساعت در ترافیک باشند حالا دیگران هی بگویند حق حق اما مگر این مردم حق ندارند؟ اگر این 150 نفر حق دارند مردم یک شهر هم حق دارند.

وی ادامه داد:در فردوس خود دولت 120 پلاک داشت ما گفتیم اینجا بهترین جایی است که می توانیم این کار را انجام دهیم گفتیم موقت بروید اینجا تا ما کمکتان کنیم جای دیگری بروید ولی از مرکز شهر بیرون بروید چون واقعا برای مردم مشکل ایجاد کرده اند.

فرماندار تصریح کرد:کاسب از محل کسبش فرار نمی کند هر کس فکر کند بنکداران فرار می کنند اشتباه فکر کرده است الان 25 نفر از کسانی که در سایت شرق مستقر شده اند مغازه های خود در مرکز شهر را کرایه داده اند این آماری است که خود بنکداران داده اند بعضی از اینها که می گویند سایت شرق مشکل دارد آنجا زمین گرفته اند اگر اشکال داشت چرا خریدند؟ متری 50 تومان خریدند امروز متری یک میلیون می فروشند بعد هم می گویند ناراضی اند!

وی در پایان گفت:کار به جایی رسیده است که مردم به ما می گویند مسئولین با بنکداران زد و بند دارند والا چهارتا بنکدار را از مرکز شهر نمی توانید بیرون کنید ببیند چه قدر مردم در این موضوع اذیت شده اند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
0
0
comment درود بر اسماعیل ارزانی بیرگانی
فرماندار محترم اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار