شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
مدیریت مرکز سامد خوزستان بیان کرد: یکی از مشکلاتی که اخیرا، در درخواست های مردم شهر اهواز چه از طریق سامانه الکترونیکی سامد(111) و همچنین با مراجعات حضوری مطرح شده است بحث آب و فاضلاب است که البته با پیگیری های جدی این مدیریت، فرمانداری محترم شهرستان اهواز و مسئولین محترم شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز برخی از این مشکلات حل شده است.
مهندس حاجی زاده گفت: بعضی از مشکلات اگر حل نشود زندگی مردم را دچار اختلال می کند که یکی از مهمترین این مسائل بحث آب و فاضلاب است
مدیریت مرکز سامد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی استانداری بیان کرد: یکی از مشکلاتی که اخیرا، در درخواست های مردم شهر اهواز  چه از طریق سامانه الکترونیکی سامد(111) و همچنین با مراجعات حضوری مطرح شده است بحث آب و فاضلاب است که البته با پیگیری های جدی این مدیریت، فرمانداری محترم  شهرستان  اهواز و مسئولین محترم شرکت آب و فاضلاب  شهری اهواز برخی از این مشکلات حل شده است.
مهندس حاجی زاده ضمن بیان این مطلب  که تا رسیدن به وضعیت مطلوب، بویژه در روزهای بارندگی  هنوز فاصله داریم، اظهار نمود: انتظار می رود مسئولین محترم تلاش بیشتری نمایند که البته لازم است از پیگیری های جدی آقای مهندس دشتی زاده معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهرستان اهواز  نیز تقدیر و تشکر نماییم.
در جریان  این دیدار معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهرستان اهواز ضمن تشکر از بانیان این جلسه عنوان کرد :از نظر خودم جلسه بسیار پر بار بود و با توجه به مشکلات مطرح شده در ملاقات مردمی ،این مسائل قابل رفع هستند.
مهندس دشتی زاده درخصوص راهکارهای عمده حل مسائل مطروحه  در دیدار مردمی  گفت: بوسیله اعتبارات عمرانی و هماهنگی مسئولین شهری به صورت کلی  می توان این مشکلات را حل نمود. 

وی با اشاره به سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی (122)  در زمینه آب و فاضلاب گفت: به شهروندان این قول را می دهم که با پیگیری های انجام شده نسبت به تجهیز دفتر پاسخگویی به شکایات مردمی (122) اقدام  لازم انجام شود.
معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان اهواز  در خاتمه با دعوت از شهروندان به صرفه جویی در مصرف آب بیان کرد: با توجه به مشکلات تصفیه آب در فصل زمستان جهت خدمت رسانی  هرچه بهتر از مردم می خواهیم در مصرف آب  صرفه جویی بیشتری نمایند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار