اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
سینما در دست افرادی افتاده است که فقط سود خود را از دوربین می خواهند. نباید انتظار بیشتری از اینگونه افراد که خدا می داند چگونه و از چه طریقی وارد سینمای تجاری حتی نباید اسمش را گذاشت راه یافته اند.
  سینمای پولکی بهترین اسمی است که می توان روی این سینمای گذاشت ؛ سینمایی که هیچ وقت از طبقه پایین جامعه که به انقلاب اسلامی وفادار هستند فیلم نمی سازد. سینمایی که همش از خانه های مجلل خودروهای شیک وخیابان های تمیز داستان های ابکی را به تصویر می کشد. معلوم است که بازیگر فیلم انچه زنان در باره مردان نمی دانند باید بگوید فیلم روشنفکری برای چه می خواهیم خودش می دانند که اگر فیلم های قوی وروشنفکری که در خط مش جمهوری اسلامی باشد و ساخته شود محلی برای عرض اندام امثال او نیست برای چه نمی گذارند.
 فیلم هایی که درد جامعه را بازگو کند تا مسئولین متوجه بشوند چون نان امثالهم اجر می شود. امثالهم هستند که فرزندانش وارد سینما می شود تا یک سینمای مرده را بشورند ما میبینیم در فلان کشور با وجودی که صدها کانال تلویزیونی دارند اما می بینیم سه چهار هزار تا سینما فعال هستند مردم هم استقبال می کنند آقایی که نام خود را هنرمند گذاشته انقدر هموطنان خود را از نظر فکری در سطح پایین فرض نموده که می گوید سینمای روشنگری برای چه می خواهیم ما باید تجارتی فیلم درست کنیم.
ای کاش فیلم های خوب و با کلاس تجارتی که در خور فرهنگ آداب ایرانی بسازند همه فیلم ها با مسخره بازی و چاپلوسی درست می شوند در پایان باید شما که اسمت هنرمند گذاشتی اینطوری به روشنفکران کشور بی ادبی کنید چون هنرمند واقعه ای نیست که جواب شما را بدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار