اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
آب تصفیه کن خانه خراب شده بود. داشتم می رفتم منبرانش را که استاد تعمیرات آب تصفیه کن تشخیص داده بود از بازار بخرم که دوستم را دیدم.

دوستم گفت کجا با این عجله ؟ گفتم آب تصفیه کن خانه خراب است. باید بروم منبران ان را بخرم.دوستم با ناراحتی گفت شما چقدر ذائقه ات تغیییر کرده ؟گفتم اب کیفیتی ندارد؛ ذائقه کدامه.

روزنامه را نشانم داد و گفت این مقام مسئول می گوید آب اهواز خوب است. این مردم هستند که ذائقه اشان تغیییر کرده است.

 این قدر آب اهواز خوب شده که در اینه می خواهیم آب اهواز را بسته بندی کنیم .

آن وقت امسال توی بی مسئولیت می روی اب تصفیه کن کره ای یا چینی می خری؟

 عوض اینک کمک به صنعت کشور بکنی می روی به سود جویان  که خون اقتصاد کشور را درشیشه کردند کمک می کنی ؟

ماندم نگاهش کردم. چه بگویم. ساکت شدم .روزنامه را از دستش گرفتم و این مطلب به چشم خورد ما تغییر ذائقه مردم مهم ترین دلیل گرایش آنان به سمت استفاده از آب شیرین کن های خانگی می باشند.در حال حاضر ای سی1300تا 1400 است و این عدد در تصفیه کن ها کمتر است 500 می باشد.

گفتم ببین خود مقام مسئول می گوید آب تصفیه کن ها کمتر از 500 می باشد. خودش حرف خودش را نقض می کند. حالا تفسیر ها و دلیل های فیزیکی یا شیمایی می اورد بماند آب تصفیه کن خانه 130 بود .

ما ماندیم که چه کنیم. به راستی اگر نظر خواهی راجب به سخنان این مقام مسئول در نظر گرفته شود چند درصد مردم به آب اهواز رای مثبت می دهند .رفیقم گفت: تازه مانده اب تصفیه بسته ای هم تحولیت بدهند .

من به حرف او اعتنایی نکردم و خود را به فروشگاه تصفیه آب رساندم و یک منبران خریدم. فروشنده گفت چرا ناراحتی ؟گفتم دوستم می گوید:  آب اهواز در حد استاندارد است؟ چرا آب تصفیه کن توی خانه ات می گذارید؟ 

فروشنده گفت: آیا خانه خودش آب تصفیه کن نداشته است؟ آیا بسته بندی آب تصفیه برای خانواده اش نمی خرد؟ به دوست بگو برو به بیمارستان ها سر بزند و ببین که بیماری کلیوی در اهواز بیداد می کند .

در ضمن مقاله ها و حرف های مسئولین را در این یکی دوسال بخوانند که اب اهواز چقدر آلوده است

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار