اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
باخبر شدم  بنکداران را از مرکز شهر بالاخره کوچ دادند با توجه به اینکه همه امکانات نسبی هم برایشان فراهم شده است خبر خوبی بود و خوشحال شدم از اینکه  این اتفاق مسرت بخش میسرشد  و یکی از هزاران مساله این شهر حل گردید.

 چند روزی از این خبر می گذشت که هوای پیاده روی از خیابان هایی که بنکداران در آنها قرار داشتند را پیدا کردم و گشتی از خیابان سقاخانه تا طالقانی زدم تا از وضعیت بعد از کوچ آنان مطلع شوم که مشاهده کردم خیلی وضعیت نسبت به قبل تغییری ننموده است.

  مخصوصا از ساعت 5بعداز ظهر ترافیک خودروها تمام خیابان ها را قفل کرده بود و دوطرف خیابان ها همان نقش سابق پارکینگی را ایفا می کردند و عبور از خیابان پردردسر و همراه با مشکل بود ومانع از حرکت خودروها می شدند که این امر بخش زیادی از اوقات مردم را تلف می کرد و عصبیت شدید ایجاد می نمود باید دراین خصوص فکری عمیق تر و بهتر از گذشته نمود این یک معضل در مدیریت  شهری است که اگر به ان توجه نشود همچون دمل چرکینی بر روی دل مرکز شهر خواهد ماند که منظره شهری را تحت الشعاع قرار می دهد و نگرانی را فراهم می آورد.

 از اینکه مسئولین توانایی خود را درحل گره های شهری و مشکلات مربوط به آن نشان داده اند  این معضل را می توانندیا با جایابی برای احداث پارکینگ درفضای مربوط به بنکداران حل کنند یا ورود خودروها را در مرکز شهر سامان داده و با ارائه طرح ترافیکی خلاقانه بر این امر فائق آیند زیرا شهروندان اهوازی از هجوم ترافیک کلافه شده اند و تحمل شان به سر آمده است.

 خیابان های تنگ، محدود، کم نور وبدون قالب ریزی فیزیکی مهندسی در یک بلاتکلیفی و سر گردانی دستگاه های خدماتی را برای تغییر شرایط به همراه داشته است .

 چه خوب بود که در صدا وسیما مسولینی بودند تا مغضلات شهر را به تصویر می کشیدند.ناگفته نماند که چرا بن بست در عریض کردن خیابان ها دراین شهر شلوع افتاد خوب بود ماهم می دانستیم .
امید داریم ایندگان یک روز بر امروز نگاه متنفرانه نیاز ندازند و نگویند چرا گذشتگان ما کار تاریخی وسر نوشت ساری برای این شهر انجام ندادند.
 سی متری همان سی متری 50 سال پیش است. 24 متری همان 25 سال پیش است. خیابان نادری که مانند 40 سال پیش است. ایا نوادگان شما مسئولین محترم سوال نخواهند کرد پدر بزرگ های  ما چرا دو خیابان خوب و مدرن نتوانستند درست کنند.
 وای بر ما که در تاریخ مورد سوال وجواب قرار گیرم

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment دوست عزيز عريض نمودن خيابان ها تنها راه حل رفع مشكل ترافيك نيست روان سازي ترافيك ميديريت مي خواهد زيرا همين ظرفيت فعلي معابري كه نام برديد همه روز بدلايل گوناگون اشغال است و از 30 درصد ظرفيت سطح معبر استفاده مي گردد بقيه است پاركينگ و سد معبر است البته نياز به توضضيحات تكميلي تخصصي مي باشد
comment
بی خیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment جناب هنوز کامل نرفتند غیرقانونی به فعالیت شان ادامه می دهند اما بازهم بی خیال
comment
بی خیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment جناب هنوز کامل نرفتند غیرقانونی به فعالیت شان ادامه می دهند اما بازهم بی خیال
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار