اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
فرماندار اهواز:
ارزانی خطاب به اعضای شورای اداری اهواز افزود: انتظار داریم که مدیران اجرایی با رسانه‌ها ارتباط بهتر و بیشتری برقرار کنند زیرا ما می‌بینیم برخی مدیران و افراد از رسانه‌ها فرار می‌کنند درحالی که برقراری این ارتباط می‌تواند در حل مشکلات به ما کمک کند.
فرماندار اهواز گفت: اعتقاد داریم ایجاد شغل برای هر نفر در صنعت استان به معنای جمع‌آوری جرم از سطح شهر است.
 
 اسماعیل ارزانی‌بیرگانی در نشست شواری اداری اهواز که امروز، 25 آذرماه در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزارشد، خطاب به مدیران و مسوولان اجرایی شهرستان اهواز بر لزوم تکریم ارباب رجوع تأکید و اظهارکرد: نتیجه هر کاری که مدیران و مسوولان اجرایی انجام می‌دهند باید رضایت خداوند و مردم باشد و حتما باید در دستگاه‌های اجرایی تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گیرد؛ اگر کاری را ما انجام دهیم ولی رضایت مردم در آن نباشد، این کار به درد نظام جمهوری اسلامی نمی‌خورد.
 
وی خطاب به اعضای شورای اداری اهواز افزود: انتظار داریم که مدیران اجرایی با رسانه‌ها ارتباط بهتر و بیشتری برقرار کنند زیرا ما می‌بینیم برخی مدیران و افراد از رسانه‌ها فرار می‌کنند درحالی که برقراری این ارتباط می‌تواند در حل مشکلات به ما کمک کند.
 
ارزانی‌بیرگانی تصریح‌کرد: البته این ارتباط باید دوطرفه باشد، یعنی رسانه‌ها نیز در بیان و انتقال مطالب، اصل امانت‌داری را رعایت کنند که ما از همکاری خوب رسانه و مدیران می‌توانیم به موضوع حل مشکل و انتقال بنکداران اهواز مرکز شهر اشاره کنیم.وی عنوان‌کرد: اگرچه حل معضل انتقال بنکداران کار سختی بود اما این مساله با همکاری و کمک مدیران و رسانه‌ها به‌راحتی و سادگی انجام شد.
 
فرماندار اهواز در ادامه با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر خرید و حمایت از تولیدات داخل استان، خاطرنشان‌کرد: در این زمینه لازم است که صنعتگران و تولیدکنندگان ما به مسأله کیفیت کالای تولیدی توجه داشته باشند تا بتوانیم از این کالاها در سطح استان استفاده کنیم.
 
وی بیان‌کرد: برگزاری جلسات هماهنگی با حضور صنعتگران و بازدید از شهرک‌های صنعتی اهواز از جمله اقدامات ما در حوزه فرمانداری بوده است. این صنایع مشکلاتی دارند که قابل حل است و از این مشکلات می‌توان به مسایل مربوط به آب، برق، گاز و راه‌آهن اشاره کرد.
 
ارزانی‌بیرگانی در ادامه با اشاره به مناطق حاشیه‌نشین و یا کم برخوردار اهواز، اظهار‌کرد: در راستای ساماندهی نیازهای عمرانی و خدماتی این مناطق، دفتری با همکاری فرمانداری اهواز در منطقه ملاشیه برای ساماندهی امور و مشکلات این مناطق در حال راه‌اندای شده که وظیفه عمده آن رسیدگی به مسایلی که در حوزه شهرداری نیست، است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار